Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Noen som har rotet seg borti en opptatt mann/ dame?

Anbefalte innlegg

I siste forhold så rotet jeg meg borti en opptatt mann. Han var ikke norsk. Han jobbet i Norge. Kona bodde i hjemlandet. Fikk tilslutt vite sannheten, dvs. at hun var det det beste som hadde hendt han, og at de aldri kommer til å gå fra hveandre. Jeg tar det ganske tungt for jeg var så mye sammen med den mannen. Ville dere ha tatt det som om dere ikke var bra nok, og at hun var bedre enn deg? Eller ville dere tolket det som om han velger henne fordi hun var livet hans fra før? 

Anonymous poster hash: 5b889...dec
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville tatt det som en lærepenge ...   uærlighet og svik har ingen plass i et sunt og seriøst forhold.  

Det er han som er hovedpersonen her, og det handlet aldri om hvorvidt du var god nok eller ikke.  Men... du har vært med på det, så du får nesten avgjøre selv. Er du stolt av det du har vært med på?

Ikke for å være stygg, men hva hadde du forventet?     At en person som over tid har vært utro mot partneren sin plutselig skulle bli trofast og at dere skulle leve lykkelig i alle deres dager?

Når du vet at en person er i stand til å gjøre noe sånt mot det mennesket han/hun har sverget troskap, burde du sett det røde flagget. 

Lenke til kommentar

Jeg ville tatt det som en lærepenge ...   uærlighet og svik har ingen plass i et sunt og seriøst forhold.  

Det er han som er hovedpersonen her, og det handlet aldri om hvorvidt du var god nok eller ikke.  Men... du har vært med på det, så du får nesten avgjøre selv. Er du stolt av det du har vært med på?

Ikke for å være stygg, men hva hadde du forventet?     At en person som over tid har vært utro mot partneren sin plutselig skulle bli trofast og at dere skulle leve lykkelig i alle deres dager?

Når du vet at en person er i stand til å gjøre noe sånt mot det mennesket han/hun har sverget troskap, burde du sett det røde flagget. 

Haha? Jeg leste igjennom innlegget til TS to ganger, og det står ingenting om at hun fortsatt hadde kontakt med ham etter at hun fikk vite sannheten om dette.

Lenke til kommentar

Haha? Jeg leste igjennom innlegget til TS to ganger, og det står ingenting om at hun fortsatt hadde kontakt med ham etter at hun fikk vite sannheten om dette.

Sannheten, som hun skriver, var at han aldri kom til å gå fra kona, fordi det var det beste som hadde skjedd han.     

Dersom hun hadde blitt lurt, vil jeg tro at denne "sannheten" også innebar at han faktisk var gift. 

Men det er fullt mulig du har rett.   Jeg merket meg bare at det var noe hun IKKE skrev, og jeg gjorde noe som egentlig er veldig dumt. Jeg anntok.

EDIT: 

Eller misforsto jeg deg nå?   Hvorvidt de har hatt kontakt etter dette har vel pent liten betydning.  Du lo av mitt innlegg fordi du oppfattet at hun hele tiden var uvitende om at han var gift, og at jeg dummet meg ut ved å svare slik jeg gjorde?   

Right?

Endret av formann
Lenke til kommentar

Jeg ville tatt det som en lærepenge ... uærlighet og svik har ingen plass i et sunt og seriøst forhold.

Det er han som er hovedpersonen her, og det handlet aldri om hvorvidt du var god nok eller ikke. Men... du har vært med på det, så du får nesten avgjøre selv. Er du stolt av det du har vært med på?

Ikke for å være stygg, men hva hadde du forventet? At en person som over tid har vært utro mot partneren sin plutselig skulle bli trofast og at dere skulle leve lykkelig i alle deres dager?

Jeg visste ikke om det. Men etterpå så fortalte han at han og kona hadde åpent forhold.

Lenke til kommentar

I siste forhold så rotet jeg meg borti en opptatt mann. Han var ikke norsk. Han jobbet i Norge. Kona bodde i hjemlandet. Fikk tilslutt vite sannheten, dvs. at hun var det det beste som hadde hendt han, og at de aldri kommer til å gå fra hveandre. Jeg tar det ganske tungt for jeg var så mye sammen med den mannen. Ville dere ha tatt det som om dere ikke var bra nok, og at hun var bedre enn deg? Eller ville dere tolket det som om han velger henne fordi hun var livet hans fra før? 

Han ville ha fitte mens han var i Norge. Det var alt det betydde for ham. Har ingenting med deg å gjøre, om du var god nok eller ikkje. Du var tilfeldigvis den han fikk tak i.

Endret av Dragavon
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg vet om et par stykker som har blitt sammen med folk som allerede var i et forhold når de møttes. 

Altså, deres nye flamme var utro med sin gamle partner før de ble sammen. Jeg fatter ikke hvordan de kan velge å bli sammen med en sånn person, de vet jo åpenbart at denne personen er kapabel til å begå utroskap, så hvordan kan de noensinne stole på h*n?

Forstår du har det kjipt, du visste jo tross alt ikke om denne dama hans i hjemlandet, men tenk litt på det jeg skrev her. Du er nok better off uten han :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...