Fearling Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 (endret) Det kommer bare opp at det har oppstått en feil. Hvordan fikser man dette? Vet at passordet er rett, så det er ikke pga. det. Pga dette får jeg meg ikke inn på meldinger. får ikke til å oppdatere apper eller selve iPaden osv... Og jeg kommer meg inn på nett på safari, men ikke Facebook appen eller insta, det står at jeg ikke har nett der?? Hva er greia? Endret 3. desember 2015 av Fearling Lenke til kommentar
Hardwareman Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Hei. Litt vanskelig å forstå problemet ditt, kan du forsøke å formulere det på en annen måte?Selv kan du jo først sjekke om passordet ditt faktisk er riktig, ved å logge deg inn på apple sine sider med din apple ID. Ville så ha prøvd å restarte Ipaden. Forsøke et annet trådløst nettverk / evt mobil data om du har det. Om alt dette ikke fungerer, og du fortsatt ikke får tilkobling så ville jeg forsøkt med å resette Ipaden til fabrikk instillinger.Koble Ipaden inn i en maskin / Windows / Mac, Ta først backup av ting du ikke ønsker å miste. Håper det hjelper Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Får du logget inn her: https://appleid.apple.com/ Hvis ikke har du eller noen andre byttet passordet ditt. Lenke til kommentar
Fearling Skrevet 3. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2015 Hei. Litt vanskelig å forstå problemet ditt, kan du forsøke å formulere det på en annen måte? Selv kan du jo først sjekke om passordet ditt faktisk er riktig, ved å logge deg inn på apple sine sider med din apple ID. Ville så ha prøvd å restarte Ipaden. Forsøke et annet trådløst nettverk / evt mobil data om du har det. Om alt dette ikke fungerer, og du fortsatt ikke får tilkobling så ville jeg forsøkt med å resette Ipaden til fabrikk instillinger. Koble Ipaden inn i en maskin / Windows / Mac, Ta først backup av ting du ikke ønsker å miste. Håper det hjelper Når jeg prøver å gå inn på Meldinger for eksempel, så kommer det opp at jeg må logge på Apple-ID. Jeg prøver å logge inn, og det funker ikke. Så det funker ikke å bruke meldinger. Jeg kommer meg heller ikke inn på Facebook, Instagram, Netflix, Snapchat eller noen apper. Da kommer det opp at det ikke er noe internettilkobling, men jeg er jo koblet til internett? Kommer meg heller ikke på iCloud på innstillinger, da kommer det opp "Verifisering mislyktes. Det oppsto en feil under tilkobling til iCloud". Men jeg kommer meg inn på Safari og kan gå inn på vg, diskusjon.no og ja. Har prøvd å bytte nett, det funket ikke. Har prøvd å restarte iPaden, det funket heller ikke. Prøvde også å nullstille alle innstillinger og nettverksinnstillinger, det funket ikke. Hvordan resetter man iPaden til fabrikkinnstillinger? Lenke til kommentar
Fearling Skrevet 3. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2015 Får du logget inn her: https://appleid.apple.com/ Hvis ikke har du eller noen andre byttet passordet ditt. Ja, får logget meg inn der. Det er altså ikke pga. at jeg har skrevet passordet feil, som sagt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Har du spesialtegn eller særnorske bokstaver i passordet diett? Disse kan representeres med ulike koder fra ulike enheter. Dersom du har det, bytt til et enkelt passord med a-z og 0-9, og prøv igjen. Lenke til kommentar
Hardwareman Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Hei. For å resette Ipaden til frabikkinstillinger, så må du laste ned Itunes. Koble så til Ipaden, og den vil gjenkjenne at du har koblet den til. Deretter vil du se et valg, tilbakestill ipad / gjennopprett til fabrikk innstillinger. Slenger med en guide her https://support.apple.com/no-no/HT201252 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå