DJ2009 Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 (endret) https://www.netonnet.no/art/data-og-nettbrett/barbar-data/13-14-tommer/asus-zenbook-ux305ca-fc043t/222306.10996/http://www.siba.no/data-nettbrett/laptop-barbar-pc/laptop-10-til-14-tommers-skjerm/asus-ux305fa-fc171h-122333Hva er forskjellen og hva er det beste kjøpet? Evt. andre ultrabooks jeg burde vurdere i samme prisklasse? Viktige krav: Lett, rask, solid, godt batteri og lekkert design. Endret 2. desember 2015 av DJ2009 Lenke til kommentar
tingo Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Prosessor forskjellig, integrert grafikk forskjellig, den ene må du oppgradere til Windows 10 selv. Lenke til kommentar
Zimmerknaben Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Hva med denne zenbooken til 8999kr? Bra kjøp, eller heller vente til denne kommer på tilbud, eventuelt falle i pris? Lenke til kommentar
ARJ Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 jeg hadde zenbook før men kjøpte talisa maskin på multicom nå. Faktisk mer fornøyd med den 1 Lenke til kommentar
Zimmerknaben Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 jeg hadde zenbook før men kjøpte talisa maskin på multicom nå. Faktisk mer fornøyd med den Hvordan er den med tanke på viftestøy? Skal brukes på forelesninger. Lenke til kommentar
ARJ Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Ikke mye viftestøy i det hele tatt synes jeg Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 (endret) Jeg har en Asus UX32L som jeg kjøpte for ca 2 år siden nå. Det er en helt fantastisk flott PC med mye kapasitet for pengene. Vil tro at de nyere versjonene er enda bedre. Utrolig portabel, god oppløsning og kjører programmer uten problemer. Den har ikke vist noen tegn til svakheter enda. Vanligvis bytter jeg PC hvert 2 år, men denne holde rut et par år til. Anbefaler tynne ultrabooks på det sterkeste. Det er en usedvanlig god komfort over disse PCene. Jeg har en fullspekket Lenovo som jeg bruker på jobb med mye bedre specs, men foretrekker uansett Asus. Hadde en annen Asus før denne, og den var også en svært bra PC. Endret 16. mars 2016 av baBuShKa Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Hadde UX305CA i et par uker og var veldig fornøyd med denne. Fungerte bra til alt jeg gjorde, inkludert, Photoshop og simuleringer i Matlab og Simulink. (Grunnen til bytte var overgang til en UX501VW, da denne var så kraftig at jeg sparte penger på å ikke oppgradere den stasjonære som også var planen.) Jeg kommer absolutt til å kjøpe en UX305CA (eller hva modellen heter nå den tid kommer) senere, da jeg ble veldig imponert over hvor smidig den var. Helt overlegen i sofaen eller på reise. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå