Redaksjonen Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 I dag kan du vinne en av markedets råeste mobiltelefoner – med noe attåt!KONKURRANSE: Luke nummer tre er åpen Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Sier ikke nei til den premien Lenke til kommentar
Rainmaker91 Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Hadde vert greit å kunne gå tilbake til en toppmodell igjen, men for nå så funker Lumia 640 ypperlig for meg. Om enn litt irriterende app utvalg da, samt lite minne, og lagringskapasitet... Hvem prøver jeg å lure, jeg har virkelig lyst på denne premien Lenke til kommentar
Bjodan Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Nais...kanskje på tide og bytte ut Nokia 6700 slide.. Den ønsker jeg meg i julegave 2 Lenke til kommentar
Kezha Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Hadde vært en finfin ting Lykke til alle sammen som er med! Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Hadde ikke gjort noe å fått oppgradert min gamle Galaxy S3 med sprukket skjerm... ^^, Lenke til kommentar
TheMuck Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Denne hadde vært fantastisk! En knust S5 mini trenger utskifing Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Krysser fingre for å vinne denne ja! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-kZbtLvnJ Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 dette her kaller jeg for noe snadder azza. Lenke til kommentar
Stianbl Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Oh yes please! På forhånd tusen hjertelig takk for en fantastisk julepresang fra tek.no! hehe 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Hadde vært en grei kalendergave. Er møkk lei S4en min som halter på sitt siste værs etter de 2 siste oppdateringene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 hvis jeg vinner denne skal det være julegave til faren min som fortsatt sitter med en galaxy S3, som har begynt å få problemer. Lenke til kommentar
Sander1 Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Jeg ble medlem av tek nå får jeg daglig email spam av diskusjon.no hvem andre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå