Trond Olav Løkken Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 slott skal det være.. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 "Eventyrslott" - imponerende flott slott og flotte bilder Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Tenker med gru på alle vedlikeholdsutgifter. Men flott er det, bra observert av deg. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Ja, har man ræva full av gryn så må man jo bruke dem til noe så hvorfor ikke bygge seg et slott? Her velger jeg meg V1 både p.g.a. større utsnitt som jeg synes gir en bedre komp. og at det samsvarer litt mer med min sans for kraftigere farger. Roar Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Å for et vakkert slott der kunne jeg tenke meg å bo! Vakkert motiv og bilder. Hilsen Tove Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Jaja, bare han får være frisk, sier nå jeg. Fint bilde, spesielt v1. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Fint bilde av dette slottet! Likte V1 best (ser litt mer av omgivelsene her). Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 My home is my casrtle heter det visst på engelsk og passer bra her . Liker begge versjonene ! Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 22. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2015 Takker så mye for kommentarer! Regner med slikt som dette går litt utenpå hva som gjelder husbankfinansiering her hjemme.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg