Frank1234 Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Hei, Problemet mitt er at pcen min slår seg av etter 3-8 timer som om strømmen ryker. Må da vente flere timer før det er mulig og skru den på igjen, funker av å til og ta stikken ut og inn et par ganger mens jeg desperat trykker på "on" Dette har vært et problem lenge men har ikke orket og gjøre noe med før nå, da den har vært lite i bruk. Fint om noen har forslag til feilsøkingsemner før jeg bytter PSU. En annen ting jeg lurte på om jeg skal bytte PSU er om jeg kan bruke samme strømkablene? Eller må jeg bytte når jeg går fra AX til RM? Takk for svar. Frank Lenke til kommentar
h33t Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 usikker når det gjelder kablene men problemet er garantert varmgang grunnet støy/for lite kjøling er Program du kan laste ned så du ser temp på forskjellige ting trur jeg. ellers bare prøve å sette psu på siden så det er fri luft å se om det hjelper Lenke til kommentar
Frank1234 Skrevet 6. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2015 usikker når det gjelder kablene men problemet er garantert varmgang grunnet støy/for lite kjøling er Program du kan laste ned så du ser temp på forskjellige ting trur jeg. ellers bare prøve å sette psu på siden så det er fri luft å se om det hjelper Hei, og takk for svar. Har vannkjøling og tempen ligger på 34 grader, skjermkortet topper seg på 40 grader. Prossesoren kjører på 4,5 Ghz.. kan det være noe med batteriet på hovedkortet? Frank Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 hei. du går for en ny AX850, RM serien er ikke å anbefale! Lenke til kommentar
Frank1234 Skrevet 8. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2015 hei. du går for en ny AX850, RM serien er ikke å anbefale! Hei, Takk for svar, men det skal ikke være noe i veien for og swoope AX med RM? Det er fordi jeg allerede hadde en RM 850 i huset. Frank Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 hei. du går for en ny AX850, RM serien er ikke å anbefale! Hva er galt med RM? Anandtech: "the new RM1000 units are some of the best choices currently available" Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 hei. du går for en ny AX850, RM serien er ikke å anbefale! Hva er galt med RM? Anandtech: "the new RM1000 units are some of the best choices currently available" Den artikkelen er om RM1000i og RM1000x, ikke RM1000. RMx/RMi er en god del bedre enn RM 2 Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 19. desember 2015 Del Skrevet 19. desember 2015 RMi/RMx er bedre RM kan du bare kaste! Holder sikkert helt fint for mannen i gata, men da finnes det bedre til lavere pris. Så derfor dumt å kjøpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå