Gå til innhold

Bytte power supply fra corsair AX850 til RM850

Anbefalte innlegg

Hei,

Problemet mitt er at pcen min slår seg av etter 3-8 timer som om strømmen ryker.

Må da vente flere timer før det er mulig og skru den på igjen, funker av å til og ta stikken ut og inn et par ganger mens jeg desperat trykker på "on"

Dette har vært et problem lenge men har ikke orket og gjøre noe med før nå, da den har vært lite i bruk.

Fint om noen har forslag til feilsøkingsemner før jeg bytter PSU.

En annen ting jeg lurte på om jeg skal bytte PSU er om jeg kan bruke samme strømkablene?

Eller må jeg bytte når jeg går fra AX til RM?

Takk for svar.

Frank

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

usikker når det gjelder kablene men problemet er garantert varmgang grunnet støy/for lite kjøling

er Program du kan laste ned så du ser temp på forskjellige ting trur jeg. ellers bare prøve å sette psu på siden så det er fri luft å se om det hjelper

Lenke til kommentar

usikker når det gjelder kablene men problemet er garantert varmgang grunnet støy/for lite kjøling

er Program du kan laste ned så du ser temp på forskjellige ting trur jeg. ellers bare prøve å sette psu på siden så det er fri luft å se om det hjelper

Hei,

og takk for svar. Har vannkjøling og tempen ligger på 34 grader, skjermkortet topper seg på 40 grader.

Prossesoren kjører på 4,5 Ghz..

kan det være noe med batteriet på hovedkortet?

Frank

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...