AnonymDiskusjon Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Får man beskjed dersom den ene part trekker seg i sivil konfliktrådsak? . Jeg ble innkallt til møte, i sivil sak. Jeg sa ja. Han i konfliktrådet skulle komme tilbake til dato for møte. Men har ikke hørt noe ifra han igjen. Nå har det gått en uke siden jeg ringte, og sa ja. Anonymous poster hash: b6638...fe9 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 nå MÅ du gi deg med denne fyren. Dette er sjette tråden du lager. Kom deg videre i livet det har sikkert han gjort. Et voldelig samliv er ikke bra for noen parter. 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2015 nå MÅ du gi deg med denne fyren. Dette er sjette tråden du lager. Kom deg videre i livet det har sikkert han gjort. Et voldelig samliv er ikke bra for noen parter. Fikk forespørsel om noen timer som kunne passe av mekler i dag, men jeg har bestemt meg å sende mekler en melding over helgen, for jeg ønsker å trekke meg. Fyren behandler meg ikke på en verdifull måte, så hvorfor skal jeg inn å mekle med han da? Da er det ingen vits å stresse seg opp med å mekle med en som holder på som han gjør. Anonymous poster hash: b6638...fe9 Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Det virker som du er mer enn en anelse besatt av denne fyren, kanskje din besettelse har noe med besøksforbudet å gjøre? 8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå