AnonymDiskusjon Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Er det noen av dere som har en peiling på hvordan reglene er ved besøksforbud avlagt av politiet, dersom begge ønsker kontakt? Hvis foreks en av dem bryter det, og den andre viser at hun/han ønsker kontakt, og svarer hyggelig. Begge begynner å prate med hveandre, og kontakte hveandre igjen. Kan politiet si noe på det? Er besøksforbudet / besøksforbudene automatisk opphørte da? Noen som vet? Jeg har fått en forståelse at besøksforbud må annuleres i domstolen. Og at ingen kan bestemme det selv. Men har hørt at noen sier at hvis begge vil ha kontakt så kan de bare bryte det uten å gå til domstolene. Anonymous poster hash: 70346...47e Lenke til kommentar
Zash Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Seriøst? Dette er din femte tråd om dette besøksforbudet du og eksen din har fått mot hverandre... 9 Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Dersom begge partar ønsker kontakt så er sannsynlegheita for at politi og påtalemyndigheit får vite om det svært liten. Men det er fortsatt straffbart. Mykje på samme måte som at det er straffbart å stjele, men du blir ikkje straffa dersom du ikkje blir tatt. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2015 Ok. Ja da er det feil det noen folk sier. Vi har ikke hatt kontakt med hveandre, men da vet jeg svaret på det. Var bare nyskjerrig. Anonymous poster hash: 70346...47e Lenke til kommentar
Sp1ke Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Du bør tenke deg godt om før du tar kontakt med ein person som har besøksforbod mot deg. Å bryte dette gjer det mykje vanskeligare for politiet å sørgje for at personen ikkje kontaktar/oppsøker deg ved seinare tidspunkt, fordi du har innleia kontakt. Eg vil råde deg å spørje politiet. Visst du ønskjer éin samtale med vedkommande, så kan kanskje politiet gje deg unntak med vilkår, som f.eks. at dei skal overvære samtala/møtet. Visst du då ønskjer å oppheve besøksforbodet bør dette òg skje ved å kontakte politiet om det.Desto meir du inkluderer politiet, desto enklare blir det for alle, spesielt om det skulle skjære seg. 1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Er det bare femte tråd? Synes jeg har sett slike tråder fra deg flere ganger i uka i mange uker.. For å si det forsiktig, du virker noe overivrig etter å bryte besøksforbudet. Jeg blir sliten av din iherdige innsats bare her bak skjermen, tør ikke tenke på hvor sliten den du har besøksforbud mot vil føle seg av en så overivrig aktivitet. Jeg gir deg bare samme råd som jeg har gjort før: ro deg ned, ta tida til hjelp. Det finnes flere fisker i vannet og jeg håper du ikke plager vettet av den neste. Legg fra deg ditt gamle jeg, bli til en person som oppfattes som sympatisk og avbalansert. Metamorfose. 6 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 At du har fått besøksforbud er absolutt ikke et mysterium. 2 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Eneste TS vil ha er et par kommentarer som gir h*n svaret h*n er ute etter. TS, det er 100% lovlig å ta kontakt selv om man har besøksforbud. Besøksforbud gjelder bare i boligen til personen. Politiet, domstoler og advokater anbefaler alltid at besøksforbudet bør brytes. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 TS, det er 100% lovlig å ta kontakt selv om man har besøksforbud. Besøksforbud gjelder bare i boligen til personen. Politiet, domstoler og advokater anbefaler alltid at besøksforbudet bør brytes. Ehm, hæ? 3 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Ehm, hæ? Regner med at det er svaret TS vil ha bare. Har vært nok av svar som har sagt at h*n får gi seg. På tide å få slutt på maset tenkte jeg 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2015 Har sportygirl/heartlife kommet tilbake? Anonymous poster hash: cce6c...cc3 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå