Niding Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 (endret) Så, eg har hatt Nextgentel Fiber I en drøy uke etter at eg bytta fra Telenor Fiber. I starten fekk eg 59/59 på nett test og det gikk greit. Etter ett par dager begynte Twitch.tv å lagge noe helt utrolig, og nettet virket relativt laggy. Netthastighet måliger nå ligger på 5/52 og 50-80 mm responstid. Download speed på 2-4 meg/s, og den er veldig variabel/ustabil. Vuderer sterkt å bytte tilbake til Telenor, men er det noen som har hatt lignende erfaringer? Endret 2. desember 2015 av Niding Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Er det normalt ellers eller bare på twitch? Nextgentel leverer jo fiber over telenors nett, så jeg hadde beholdt telenor fiber, hvilket du jo egentlig gjør, du bare får ekstra routing og betaler et annet firma. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Målingene gjort kablet eller trådløst? Prøvd å restarte ruter? Lenke til kommentar
Niding Skrevet 2. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2015 Målingene gjort kablet eller trådløst? Prøvd å restarte ruter? Kablet. Snakka med NextGenTel, dei sa at det var tekniske problemer som skal fikses innen Fredag. Så får vi se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå