Gå til innhold

Panikk! - en mann og hans gravid kone på 14 år i Norge


Anbefalte innlegg

 

 

Apox : Hva med alle de andre konene han hadde? Kan ikke huske at han hadde kun barn som koner.

Jeg vil heller si at han ikke hadde noen hindringer i forhold til hvem han hadde sex med , men pedofil var han ikke da han på ingen måte hadde et harem med småbarn , men knullet derimot alt han kom over ( krigsfanger , andre religioner osv).

 

Kan ikke si at jeg har noe til overs for slik oppførsel som du sikkert forstår , men jeg kommer nok ikke til å kalle ham for en Pedofil.

 

Hvis han hadde sex med barn så kommer jeg til å kalle ham pedofil.

 

Det er jo fordi du misliker religion (og evt. innvandring) og misbruker begrepet som et skjellsord i den forbindelse.

 

Du har derimot overhodet ikke noe belegg for å bruke det, hvis man forholder seg til historiske fakta og hva begrepet innebærer, rent faglig/diagnostisk.

 

Med andre ord er det bare rølp og raljering som bedrives. Enten det gjelder Profeten eller Jerry Lee Lewis for å si det sånn.

 

 

 

De fleste misliker barnemishandling, unntatt barnemishandlere.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Apox : Hva med alle de andre konene han hadde? Kan ikke huske at han hadde kun barn som koner.

Jeg vil heller si at han ikke hadde noen hindringer i forhold til hvem han hadde sex med , men pedofil var han ikke da han på ingen måte hadde et harem med småbarn , men knullet derimot alt han kom over ( krigsfanger , andre religioner osv).

 

Kan ikke si at jeg har noe til overs for slik oppførsel som du sikkert forstår , men jeg kommer nok ikke til å kalle ham for en Pedofil.

 

Multifil heter det. Kan sammenliknes med bifil, men uten å være begrenset av kun kjønn. Hvis man blir sexuellt tiltrukket av barn (som er under pedofiligrensen) så er man pedofil selv om man også er tiltrukket av 90 åringer og giraffer. Jeg kan fint være pedofil, nekrofil, dendrofil, zoofil, homofil og hetrofil samtidig (håper jeg skrev alle de riktig), så lenge jeg blir kåt av alt sammen.

Lenke til kommentar

 

De fleste misliker barnemishandling, unntatt barnemishandlere.

 

 

Det kommer an på. Spesielt parodisk blir det med dem som (også) omtaler hijab på småjenter for barnemishandling, men godtar at man skjærer i penisen på småbarn, med død og skade som forekommende utfall.

Lenke til kommentar

Det er ikke totalt unormalt at jenter blir sammen med eldre gutter i norge heller, Jeg vet om flere jenter som var 14-15 år gamle som var sammen med gutter som var 20-22 år gamle.  Kan vell egentlig inrømme såpass at jeg har vært sammen med ei som var 15 selv det året jeg fylte 20.  

 

Jeg skjønner at det er rart alt dette her men det er ikke nødvendigvis tvang og voldtekt som er den eneste forklaringen, selvom jeg selv trur at det er det pga religionen dems og kulturen.

Endret av Eriksendrul
Lenke til kommentar

 

 

Apox : Hva med alle de andre konene han hadde? Kan ikke huske at han hadde kun barn som koner.

Jeg vil heller si at han ikke hadde noen hindringer i forhold til hvem han hadde sex med , men pedofil var han ikke da han på ingen måte hadde et harem med småbarn , men knullet derimot alt han kom over ( krigsfanger , andre religioner osv).

 

Kan ikke si at jeg har noe til overs for slik oppførsel som du sikkert forstår , men jeg kommer nok ikke til å kalle ham for en Pedofil.

 

Hvis han hadde sex med barn så kommer jeg til å kalle ham pedofil.

 

Det er jo fordi du misliker religion (og evt. innvandring) og misbruker begrepet som et skjellsord i den forbindelse.

 

 

Ah, så man har kommet til det punktet nå at om man kaller en person som har sex med en 9åring for pedofil så er det fordi man er imot innvandring.

 

Makes sense.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Ah, så man har kommet til det punktet nå at om man kaller en person som har sex med en 9åring for pedofil så er det fordi man er imot innvandring.

 

Makes sense.

 

 

Nei, det er først og fremst fordi pedofili-begrepet blir misbrukt i feil sammenheng på feil personer.

 

Lommemannen er pedofil, hvis du trenger et eksempel for hva pedofili egentlig  er.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Ah, så man har kommet til det punktet nå at om man kaller en person som har sex med en 9åring for pedofil så er det fordi man er imot innvandring.

 

Makes sense.

 

Nei, det er først og fremst fordi pedofili-begrepet blir misbrukt i feil sammenheng på feil personer.

 

Lommemannen er pedofil, hvis du trenger et eksempel for hva pedofili egentlig er.

Lommemannen hadde også en kone som han fikk to barn med.

 

Men som har blitt påpekt det er absolutt mulig å være begge deler. Jeg kan forstå at du misliker at folk bruker pedofil som skjellsord mot islam, men uansett så gjorde Mohammed pedofile handlinger. Om han faktisk var pedofil er det ingen som vet.

Lenke til kommentar

 

Muhammed var pedofil hvis du trenger enda et eksempel.

 

 

Hadde det stemt,  ville han neppe latt Aisha være urørt fra hun var seks år til hun ble 9, slik han gjorde.

 

Hvorfor 9 år? Hun var da kommet til puberteten å ansett som moden, etter datidens norm og sosiale aksept.

Endret av Mr.M
Lenke til kommentar

Hadde det stemt,  ville han neppe latt Aisha være urørt fra hun var seks år til hun ble 9, slik han gjorde.

 

Hvorfor 9 år? Hun var da kommet til puberteten å ansett som moden, etter datidens norm og sosiale aksept.

Nei, det er du som finner på ting. Aldri har 9 år vært en normal alder å ha sex, det er fordi naturen har ikke designet oss til å ha sex på den alderen. En 9-åring henger forsatt rundt sine foreldre, og foreldrene ville aldri godtatt at en mann skader barnet deres på den måten, selv i gamle dager.

 

Det var folk som hadde sex med barn på den tiden, men ikke fordi samfunnet krevde det av dem. Det skjedde fordi de var mektige folk som kan få det de ønsker. I Muhammeds tilfelle så var hva han ønsket, et barn han kan ha sex med. Du lurer på hvorfor han ventet til hun var 9 år, jeg tror ikke han ventet fordi han ikke hadde lyst til å ha sex med henne, men fordi det var først da det var mulig for han, å presse penisen sin inn i hennes vagina.

 

For min del er dette ikke så viktig, fordi jeg evaluerer ikke islam etter hva profeten deres gjorde. Men, har man sex med barn så gjør man pedofile handlinger, ikke prøv å unnskylde han med kulturrelativistisk teori.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Spørsmålet er jo hvorvidt man kan kalle det pedofili når man faktisk i henhold til religionen og kulturen sin er gift. Det er jo også en kulturbetingen sak, noe som vi her i vesten sliter med å forså, på lik linje japanske spillutvikleres fasinasjon for skolejenter. Men det er jo også det største problemet vi har her i vesten, at vi ikke greier å se utenfor vår egen kultur, og at vi eksporterer denne sammen med "demokratiet" verden over uten av vi faktisk vet hvorvidt dette er det riktige for det landet vi bomber. For hvem kan påstå at vår kultur basert på kristne normer er den riktige for dypt religiøse muslimer? Jeg innså for mange år siden at verden er mange nyanser av grått, og at våres gråfarge ikke nødvendigvis passer over alt uansett hvor mye vi prøver.

 

Unnskyld meg men mener du dette ? At vi på bakgrunn av kulturforskjeller skal begynne å godta barneekteskap i Norge ? I dette tilfellet et barneekteskap hvor et 14 år gammelt barn skal tjene som kone for den pedofile mannen som har forgrepet seg på henne siden hun var 11 år. For du er vel klar over at det er det som er tilfelle når hennes eldste barn med mannen er 18 måneder gammelt ?

 

Det er leit å registrere at du + flere her faktisk ikke unner et barn fra Syria de samme rettighetene som et barn fra Norge har når det kommer til retten til beskyttelse mot seksuelle overgrep - og legitimerer det hele med "Kulturforskjeller" samt at den eneste personen du forsvarer i denne saken er den pedofile overgrepsmannen og hans rettighet til å få forgripe seg på et 14 år gammelt barn videre i Norge uten noen form for innblanding

 

Jeg registrerer også at du med det (Kulturforskjeller) er av den mening at pedofile handlinger er akseptert i muslimsk kultur. Isåfall er dette en kulturforskjell man skal slå meget hardt ned på. Norge skal ikke være et fristed for overgrepsmenn.

 

Ei 14 år gammel jente, gravid med sitt andre barn, med krigen som bakteppe...Dette kvalifiserer fullt og helt til å settes under definisjonen krigsforbrytelse.

Lenke til kommentar

Det er ikke totalt unormalt at jenter blir sammen med eldre gutter i norge heller, Jeg vet om flere jenter som var 14-15 år gamle som var sammen med gutter som var 20-22 år gamle.  Kan vell egentlig inrømme såpass at jeg har vært sammen med ei som var 15 selv det året jeg fylte 20.  

 

Jeg skjønner at det er rart alt dette her men det er ikke nødvendigvis tvang og voldtekt som er den eneste forklaringen, selvom jeg selv trur at det er det pga religionen dems og kulturen.

 

Satte du barn på henne da hun var 11 år gammel og kanskje ? Ikke bruk ditt eget fullstendig usammenlignbare eksempel til å bagatellisere sakens faktum: Et 14 år gammelt barn, gravid for andre gang med en mann som har forgrepet seg på henne siden hun var 11 - og her sitter dere i fullt alvor og åpner for at hun skal kunne bo sammen med denne overgriperen som hans kone i Norge.

Lenke til kommentar

 

 

De fleste misliker barnemishandling, unntatt barnemishandlere.

 

 

Det kommer an på. Spesielt parodisk blir det med dem som (også) omtaler hijab på småjenter for barnemishandling, men godtar at man skjærer i penisen på småbarn, med død og skade som forekommende utfall.

 

 

Nå har det seg slik at de som tvinger småjenter til å bære hijab er de samme menneskene som skjærer i både guttebarn og jentebarn, sistnevnte på særdeles groteskt vis. Samt jøder da (Guttebarn)

 

Så din påstand blir lettere idiotisk og feil.

Lenke til kommentar

 

Muhammed var pedofil hvis du trenger enda et eksempel.

 

Hadde det stemt,  ville han neppe latt Aisha være urørt fra hun var seks år til hun ble 9, slik han gjorde.

 

Hvorfor 9 år? Hun var da kommet til puberteten å ansett som moden, etter datidens norm og sosiale aksept.

 

Helt riktig, en pedofil mann ville aldri hatt sex med en 9åring vel?
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

 

Spørsmålet er jo hvorvidt man kan kalle det pedofili når man faktisk i henhold til religionen og kulturen sin er gift. Det er jo også en kulturbetingen sak, noe som vi her i vesten sliter med å forså, på lik linje japanske spillutvikleres fasinasjon for skolejenter. Men det er jo også det største problemet vi har her i vesten, at vi ikke greier å se utenfor vår egen kultur, og at vi eksporterer denne sammen med "demokratiet" verden over uten av vi faktisk vet hvorvidt dette er det riktige for det landet vi bomber. For hvem kan påstå at vår kultur basert på kristne normer er den riktige for dypt religiøse muslimer? Jeg innså for mange år siden at verden er mange nyanser av grått, og at våres gråfarge ikke nødvendigvis passer over alt uansett hvor mye vi prøver.

 

Unnskyld meg men mener du dette ? At vi på bakgrunn av kulturforskjeller skal begynne å godta barneekteskap i Norge ? I dette tilfellet et barneekteskap hvor et 14 år gammelt barn skal tjene som kone for den pedofile mannen som har forgrepet seg på henne siden hun var 11 år. For du er vel klar over at det er det som er tilfelle når hennes eldste barn med mannen er 18 måneder gammelt ?

 

Det er leit å registrere at du + flere her faktisk ikke unner et barn fra Syria de samme rettighetene som et barn fra Norge har når det kommer til retten til beskyttelse mot seksuelle overgrep - og legitimerer det hele med "Kulturforskjeller" samt at den eneste personen du forsvarer i denne saken er den pedofile overgrepsmannen og hans rettighet til å få forgripe seg på et 14 år gammelt barn videre i Norge uten noen form for innblanding

 

Jeg registrerer også at du med det (Kulturforskjeller) er av den mening at pedofile handlinger er akseptert i muslimsk kultur. Isåfall er dette en kulturforskjell man skal slå meget hardt ned på. Norge skal ikke være et fristed for overgrepsmenn.

 

Ei 14 år gammel jente, gravid med sitt andre barn, med krigen som bakteppe...Dette kvalifiserer fullt og helt til å settes under definisjonen krigsforbrytelse.

 

Ikke at vi skal godta at det blir inngått barnekteskap i Norge nei, men dersom det kommer et par slik som dette, og "barnet" (hvor mye man kan kalle en 14 åring som kommer fra Syria for et barn blir jo en annen diskusjon) ikke klager sier at hun blir holdt mot vilje og det vises utad at det er et sunt forhold, hvorfor bryte det opp? 

 

Jeg unner absolutt alle som kommer hit, og som får opphold akkurat like mye som jeg unner alle som er født her både etnisk Norske og barn av innvandrere. Og hadde du lest litt videre i tråden her ville du sett at jeg sier at når man har kommet hit så må man respektere lovene vi har her i landet, hvor den seksuelle lavalderen er 16. Men som vi vet blir den ikke overhold blant et fåtall av tenåringene/ungdommen i utgangspunktet. Frem til hun fyller 16 kan de få møtes under oversyn av barnevernet eller andre voksne, hva som skjer etter hun fyller 16 mener jeg skal få bli hennes valg da de er gift.

 

Og siden vi ikke kjenner paret, og jeg har heller ikke lest noe mer om de enn alder, at de er giftet og har snart to unger så vet jeg ikke hvordan de har truffet hverandre, og hvem som har blitt presset til hva. For alt vi vet så kan det være frivillighet fra begge parter, desperate mennesker i en desperat situasjon gjør mye rart!  Hva som grenser til pedofili skal og vil jeg ikke begi meg ut på da jeg ikke kjenner definisjonen av begrepet pedofili bortsett fra det som kommer frem i media ang. overgrepssaker. 

Lenke til kommentar

 

 

Spørsmålet er jo hvorvidt man kan kalle det pedofili når man faktisk i henhold til religionen og kulturen sin er gift. Det er jo også en kulturbetingen sak, noe som vi her i vesten sliter med å forså, på lik linje japanske spillutvikleres fasinasjon for skolejenter. Men det er jo også det største problemet vi har her i vesten, at vi ikke greier å se utenfor vår egen kultur, og at vi eksporterer denne sammen med "demokratiet" verden over uten av vi faktisk vet hvorvidt dette er det riktige for det landet vi bomber. For hvem kan påstå at vår kultur basert på kristne normer er den riktige for dypt religiøse muslimer? Jeg innså for mange år siden at verden er mange nyanser av grått, og at våres gråfarge ikke nødvendigvis passer over alt uansett hvor mye vi prøver.

 

Unnskyld meg men mener du dette ? At vi på bakgrunn av kulturforskjeller skal begynne å godta barneekteskap i Norge ? I dette tilfellet et barneekteskap hvor et 14 år gammelt barn skal tjene som kone for den pedofile mannen som har forgrepet seg på henne siden hun var 11 år. For du er vel klar over at det er det som er tilfelle når hennes eldste barn med mannen er 18 måneder gammelt ?

 

Det er leit å registrere at du + flere her faktisk ikke unner et barn fra Syria de samme rettighetene som et barn fra Norge har når det kommer til retten til beskyttelse mot seksuelle overgrep - og legitimerer det hele med "Kulturforskjeller" samt at den eneste personen du forsvarer i denne saken er den pedofile overgrepsmannen og hans rettighet til å få forgripe seg på et 14 år gammelt barn videre i Norge uten noen form for innblanding

 

Jeg registrerer også at du med det (Kulturforskjeller) er av den mening at pedofile handlinger er akseptert i muslimsk kultur. Isåfall er dette en kulturforskjell man skal slå meget hardt ned på. Norge skal ikke være et fristed for overgrepsmenn.

 

Ei 14 år gammel jente, gravid med sitt andre barn, med krigen som bakteppe...Dette kvalifiserer fullt og helt til å settes under definisjonen krigsforbrytelse.

 

Ikke at vi skal godta at det blir inngått barnekteskap i Norge nei, men dersom det kommer et par slik som dette, og "barnet" (hvor mye man kan kalle en 14 åring som kommer fra Syria for et barn blir jo en annen diskusjon) ikke klager sier at hun blir holdt mot vilje og det vises utad at det er et sunt forhold, hvorfor bryte det opp? 

 

Jeg unner absolutt alle som kommer hit, og som får opphold akkurat like mye som jeg unner alle som er født her både etnisk Norske og barn av innvandrere. Og hadde du lest litt videre i tråden her ville du sett at jeg sier at når man har kommet hit så må man respektere lovene vi har her i landet, hvor den seksuelle lavalderen er 16. Men som vi vet blir den ikke overhold blant et fåtall av tenåringene/ungdommen i utgangspunktet. Frem til hun fyller 16 kan de få møtes under oversyn av barnevernet eller andre voksne, hva som skjer etter hun fyller 16 mener jeg skal få bli hennes valg da de er gift.

 

Og siden vi ikke kjenner paret, og jeg har heller ikke lest noe mer om de enn alder, at de er giftet og har snart to unger så vet jeg ikke hvordan de har truffet hverandre, og hvem som har blitt presset til hva. For alt vi vet så kan det være frivillighet fra begge parter, desperate mennesker i en desperat situasjon gjør mye rart!  Hva som grenser til pedofili skal og vil jeg ikke begi meg ut på da jeg ikke kjenner definisjonen av begrepet pedofili bortsett fra det som kommer frem i media ang. overgrepssaker. 

 

 

Dette barnet ble tvangsgiftet til denne mannen når hun var 11 år. Når hun var 11 år forgrep han seg på henne og gjorde henne gravid, noe som resulterte i deres første barn sammen, nå er hun gravid med barn nummer to med samme mann og overgriper.

 

Først og fremst: Tror du i din villeste fantasi at et 11 år gammelt barn er mentalt eller fysisk klar for sex ?

 

Tror du deretter at dette barnet TØR å si imot dette ? Tror du dette barnet kjenner til noe annet eller tør stå opp imot mannen ?

 

Du presterer faktisk å hinte til at vi skal kunne se på en 14-åring som en voksen, og ikke et barn, fordi hun er fra Syria. Skal ikke alle barn ha lik rett på den samme beskyttelse mot overgrep og barneekteskap ? Er du virkelig for et unntak fordi hun er fra Syria ?

 

Fordi et barn har fått filleristet sin barndom fra seg, med krig, elendighet, overgrep og atter overgrep, så skal vi anerkjenne det og si at "da er det jo tross alt greit da" ?

 

Synes du staten Norge skal anerkjenne et barneekteskap ? Og synes du de skal gjøre det på de premissene som ligger til i dette tilfelle ? Nemlig at hun skal tjene som kona til en man som har forgrepet seg på henne siden hun var 11 år ? Så lenge hun sier at det er det hun vil så er det ingen grnn til å bryte opp sier du ?

 

Tror du ikke Fritzl-barna, eller natasja kampbusj ville sagt det samme på et tidlig tidspunkt ? Stockholmsyndromet var gjeldende her, de kjente nemlig ikke til noe annet, deres overgriper var en trygg person som tok vare på dem i deres øyne.

 

Du er ute på en skummel vei her, hvor du faktisk vil anerkjenne dette så lenge "Jenta godkjenner det" - Hun tør aldri i verden si noe på det.

Lenke til kommentar

Ikke at vi skal godta at det blir inngått barnekteskap i Norge nei, men dersom det kommer et par slik som dette, og "barnet" (hvor mye man kan kalle en 14 åring som kommer fra Syria for et barn blir jo en annen diskusjon) ikke klager sier at hun blir holdt mot vilje og det vises utad at det er et sunt forhold, hvorfor bryte det opp?

Gjelder dette bare for Syriere, eller mener du det samme om norske forhold. Hvis du ikke vil bryte opp et "sunt" syrisk forhold, så burde du også mene det samme om "sunne" norske forhold med voksne og barn.

 

Nå garanterer jeg for at du ikke vil kunne evaluere om forholdet er sunt etter hva hun sier. Hun er naturligvis redd for at han, eller familien vil hevne seg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Hvordan vet vi det? Sitter dere med saken og vet noe jeg ikke vet? Poenget mitt er at vi ikke vet, og mest sannsynlig aldri kommer til å vite. Jeg sier ikke at alle tvangsekteskap er gode, men noen er sikkert det. Alt vi vet er at hun er 14 år gammel, han er 27 og at de snart har to barn. I mellomtiden kan jeg jo vise disse
http://www.dinside.no/351268/11-aaring-gravid-i-fylla
http://www.nettavisen.no/nyheter/3636474.htmlGår begge veier som dere ser
http://www.tv2.no/a/7524375En norsk 12 åring som ble gravid og mor
http://www.seher.no/sterke-historier/kristina-ble-gravid-som-13-ring-79149En norsk 13 åring som ble gravid

Som dere ser, dette er ikke lenger en uvanlig ting, og det skjer også her hjemme og i andre utviklede industriland!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...