Gå til innhold

Panikk! - en mann og hans gravid kone på 14 år i Norge


Anbefalte innlegg

Gravide tenåringer har vi da virkelig hatt før, og da var tenåringen av norsk opphav. Her lukter det nesten litt dobbeltmoral.

 

13-åring: http://www.nrk.no/nordland/16-aring-gjorde-13-aring-gravid-1.10082712

15-åring: http://forum.kvinneguiden.no/topic/716835-fest-mindreårige-gravide/

14-åring: http://www.nrk.no/finnmark/gravid-mor-_14_-sokte-asyl-sammen-med-sin-mann-_23_-_-ingen-ble-varslet-1.12682747

 

Men sistnevnte var innvandrer? Oi fytterakkern, her må det ringes i bjeller.

Det burde igrunnen ringe i bjellene uansett, og ikke gjøres forskjell på hvor man kommer fra. Det handler om helse, ikke religion, etnisitet eller politikk.

Jeg vet ikke om du bare er intensjontelt trangsynt eller hva det er, du sammenligner det at 2 barn i førstnevnte artikkel med en alderforskjell på 3 år 23% av livet til den yngste, med en mann på 23 år som er gift med en 14 år 9 års aldersforskjell 65% av livslengden hennes som også visstnok hadde en sønn 18 måneder. Som det også står i artikkelen antagelig tvangsgiftet i 11-12 års alderen og vi kan nok trygt anta at denne voksene mannen begynte å ha sex med henne da også siden hun allerede har en sønn på 18 måneder! Gutten i førstnevnte artikkel er også dømt kriminell aktivitet og straffes for det.

 

Nestnevnte forum post der vet vi strengt talt ingenting om men som du også kan se i den som skrives at han ikke viste alderen på personen han syns de var unge og tillot de ikke å drikke alkohol, begge var forresten over eller snart over sexual lavalder og det nesten ikke engang at han hadde sex med de, du vet heller ikke alderen hans, eneste som var faktoren i denne tråden var at den enee av de var gravide fra før og hun kom til en fest oss han og satt der drita full, hva faen er egentlig poenget ditt her?

 

Du er jo så fuckings trangsynt at du ikke kan se nesetippen din engang!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fordi Mr M. sier rett ut at det er det han mener, og at vi må akseptere pedofili hos fremmedkulturelle hvor dette er vanlig praksis - til tross for at det er ulovlig der de kommer ifra.

 

Nei Mr. M sier ikke det. Bortsett fra at jeg er uenig i at du bruker begrepet "pedofil" om et forhold der intensjonen er livslangt ekteskap,  så les hva jeg skriver i post #38 :

 

"Slik jeg ser det, er det utenkelig at paret kan bo under samme tak" (føre hun er 16 år)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Dette er en sak for barnevern og politi. Her har vi en ypperlig anledning til å markere våre norske verdier og å stå opp for de svake. Dette ER voldtekt, utnyttelse av barn og et overgrep som ikkehører hjemme i et sivilsert samfunn. HAN er 23 år! Det er en BRUTALT stor forskjell i modenhet her. Ta vare på henne og ungene, fengsle han og kast han til helvete ut av landet. Vi kan ikke ta på denne drittkulturen med silkehansker.

Lenke til kommentar

Dette er en sak for barnevern og politi. Her har vi en ypperlig anledning til å markere våre norske verdier og å stå opp for de svake. Dette ER voldtekt, utnyttelse av barn og et overgrep som ikkehører hjemme i et sivilsert samfunn. HAN er 23 år! Det er en BRUTALT stor forskjell i modenhet her. Ta vare på henne og ungene, fengsle han og kast han til helvete ut av landet. Vi kan ikke ta på denne drittkulturen med silkehansker.

 

I forhold til Norske verdier er det selvsagt helt feil det han har gjort.

Men det kan være at både ekteskapet og det at hun har blitt gravid har vært et mindre "onde" som jeg påpekte tidligere , vi vet faktisk ikke hva som har foregått der nede og i noen tilfeller kan jeg ha full forståelse for at barn faktisk "blir voksne" for å kanskje unngå at de blir utsatt for langt verre situasjoner.

 

Historiene fra ISIS viser jo at barn helt nede i 6-7 års alderen blir misbrukt der nede , spesielt minoriteter fra andre religioner , som far vet jeg godt hvilket valg jeg har tatt selv om det har innebært at min datter har måttet starte sex livet i en alt for tidlig alder , men heller det enn at hun blir et felleshull for en gjeng med rabiate krigsforbrytere.

Lenke til kommentar

Men er vedkommende pedofil om han faktisk godtar å følge Norske lover og ønsker fortsatt å være sammen med sin kone når hun er myndig?

At han godtar noe han må, betyr ikke at han ikke er pedofil. Jeg tror de fleste norske pedofile ville ha gjort det samme.

 

 

Personlig blir det helt feil å kalle personer som kommer fra krigsherjede land for pedofile , vi har faktisk null forståelse for hva de har vært igjennom og kanskje den eneste måten å unngå at jenta ble en sexslave for en gjeng med virkelige pedofile var å sørge for at hun ble gravid.

 

Greier du Pycnopedia og mysanthrope faktisk å se noen gyldige grunner i det hele tatt for at ting har blitt som de har blitt? Tror dere virkelig at veien å gå nå er å dele opp familien fullstendig fordi dere frykter at hun blir mishandlet seksuelt av sin mann? Finnes det noen måter at man har kunnet tatt vare på denne familien om hennes ønske faktisk er å fortsette å være en del av denne familien?

Dette er ingen familie, dette er et overgrep i både Syria og Norge.

 

Og jeg tror du bør forstå den virkelige situasjonen i Syria. Det er ikke helvete på jord, mange steder i Syria fungerer normalt, og en del har bodd i Tyrkia en stund. Det er en veldig norsk tankegang å tro at flyktningene har opplevet ekstreme ting, men realiteten har de fleste hatt ganske normale liv.

 

Denne hendelsen skjedde trolig ikke fordi de måtte, men fordi mannen kom til foreldrene og ga dem en del penger. Jenta er uskyldig i dette tilfellet, men mannen er ikke det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

 

Dette er en sak for barnevern og politi. Her har vi en ypperlig anledning til å markere våre norske verdier og å stå opp for de svake. Dette ER voldtekt, utnyttelse av barn og et overgrep som ikkehører hjemme i et sivilsert samfunn. HAN er 23 år! Det er en BRUTALT stor forskjell i modenhet her. Ta vare på henne og ungene, fengsle han og kast han til helvete ut av landet. Vi kan ikke ta på denne drittkulturen med silkehansker.

 

I forhold til Norske verdier er det selvsagt helt feil det han har gjort.

Men det kan være at både ekteskapet og det at hun har blitt gravid har vært et mindre "onde" som jeg påpekte tidligere , vi vet faktisk ikke hva som har foregått der nede og i noen tilfeller kan jeg ha full forståelse for at barn faktisk "blir voksne" for å kanskje unngå at de blir utsatt for langt verre situasjoner.

 

Historiene fra ISIS viser jo at barn helt nede i 6-7 års alderen blir misbrukt der nede , spesielt minoriteter fra andre religioner , som far vet jeg godt hvilket valg jeg har tatt selv om det har innebært at min datter har måttet starte sex livet i en alt for tidlig alder , men heller det enn at hun blir et felleshull for en gjeng med rabiate krigsforbrytere.

 

Nå er de en gang i Norge, og da er det norske normer og regler som gjelder. En skal ikke akseptere seksuelt missbruk av barn bare fordi det i et middelaldreland kunne endt verre. DETTE er noe av den viktigste kvinnekampn vi kan føre. Om vi som nasjon slår hardt ned på praksisen med barnebruder, så vil budskapet etter noen år gå hjem i de drittkulturene disse kommer fra. Det handler om å heller eksportere verdier enn å eksportere bombeoppdrag.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

 

Dette er en sak for barnevern og politi.

 

og domstolen i siste instans

 

Her bør retningslinjene være klare nok til at en holder domstolen utenfor. Dette skal være samfunnsverdier i praksis.

Lenke til kommentar

 

Men er vedkommende pedofil om han faktisk godtar å følge Norske lover og ønsker fortsatt å være sammen med sin kone når hun er myndig?

At han godtar noe han må, betyr ikke at han ikke er pedofil. Jeg tror de fleste norske pedofile ville ha gjort det samme.

 

 

Personlig blir det helt feil å kalle personer som kommer fra krigsherjede land for pedofile , vi har faktisk null forståelse for hva de har vært igjennom og kanskje den eneste måten å unngå at jenta ble en sexslave for en gjeng med virkelige pedofile var å sørge for at hun ble gravid.

 

Greier du Pycnopedia og mysanthrope faktisk å se noen gyldige grunner i det hele tatt for at ting har blitt som de har blitt? Tror dere virkelig at veien å gå nå er å dele opp familien fullstendig fordi dere frykter at hun blir mishandlet seksuelt av sin mann? Finnes det noen måter at man har kunnet tatt vare på denne familien om hennes ønske faktisk er å fortsette å være en del av denne familien?

Dette er ingen familie, dette er et overgrep i både Syria og Norge.

 

Og jeg tror du bør forstå den virkelige situasjonen i Syria. Det er ikke helvete på jord, mange steder i Syria fungerer normalt, og en del har bodd i Tyrkia en stund. Det er en veldig norsk tankegang å tro at flyktningene har opplevet ekstreme ting, men realiteten har de fleste hatt ganske normale liv.

 

Denne hendelsen skjedde trolig ikke fordi de måtte, men fordi mannen kom til foreldrene og ga dem en del penger. Jenta er uskyldig i dette tilfellet, men mannen er ikke det.

 

 

Nå vet jeg faktisk ikke om du baserer dette på fakta , jeg vil tolke det som at dette er rene antagelser fra din side?

Per dags dato har jeg ikke hørt hvor de kommer fra i Syria? Raqqa? 

Hvordan kan du påstå at noen områder i Syria er trygge ? Hva baserer du dette på? I følge Human Rights er hele Syria i krig og så og si samtlige byer har vært utstatt for bombeangrep og sivil uro.

 

Nei , det er ikke noe tvil om at dette ikke er bra , jeg hadde aldri utsatt et barn for slike overgrep , men som jeg påpekte tidligere kan dette vært det beste valget om alternativet var enda verre og i en slik situasjon hadde jeg trolig som far prøvd å ta det beste valget for å unngå at barnet mitt faktisk ble seksuelt misbrukt og så drept eller begått selvmord på grunn av at de har blitt misbrukt såpass mye.

Mange historier der ute om dette :

http://rudaw.net/english/kurdistan/28102015

https://www.lifesitenews.com/news/isis-forced-sex-slaves-to-undergo-brutal-abortions-leaving-them-unable-to-w

 

Bare noen eksempler , noen av barna som blir misbrukt er trolig helt nede i spedbarnsalderen...

Lenke til kommentar

Nå vet jeg faktisk ikke om du baserer dette på fakta , jeg vil tolke det som at dette er rene antagelser fra din side?

Per dags dato har jeg ikke hørt hvor de kommer fra i Syria? Raqqa? 

Hvordan kan du påstå at noen områder i Syria er trygge ? Hva baserer du dette på? I følge Human Rights er hele Syria i krig og så og si samtlige byer har vært utstatt for bombeangrep og sivil uro.

Og samtlige britiske byer ble utsatt for bombeangrep under andre verdenskrig, det betyr ikke at folk som bodde der ikke levde normale liv. Dette handler egentlig ikke om antagelser, men forståelse av verden. Syria er ikke slik du ser på TV, hvor alle bygninger er i ruiner, horder av islamister voldtar jenter og bombene faller hele tiden.

 

Dette er Damascus idag, ikke akkuratt slik du ser det på TV

 

Nei , det er ikke noe tvil om at dette ikke er bra , jeg hadde aldri utsatt et barn for slike overgrep , men som jeg påpekte tidligere kan dette vært det beste valget om alternativet var enda verre og i en slik situasjon hadde jeg trolig som far prøvd å ta det beste valget for å unngå at barnet mitt faktisk ble seksuelt misbrukt og så drept eller begått selvmord på grunn av at de har blitt misbrukt såpass mye.

Det finnes sikkert tilfeller, hvor det gir mening å selge sitt barn til en pedofil. Du kan kanskje argumentere for at foreldrene er uskyldige, men overgrepsmannen er forsatt skyldig. Hvis han ønsker å bare være snill, så kunne han ha tatt vare på henne, uten å be om seksuelle tjenester tilbake.

 

Denne mannen er ikke uskyldig, og han bør få en straff. Vi bryter ikke opp en familie, fordi dette er et overgrep i både Syria og i Norge. Etter at han har vært i fengsel i et par år, så kan hun velge om hun ønsker å forsatt være sammen med denne mannen, eller om hun ønsker å gifte seg med en annen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Gravide tenåringer har vi da virkelig hatt før, og da var tenåringen av norsk opphav. Her lukter det nesten litt dobbeltmoral.

 

13-åring: http://www.nrk.no/nordland/16-aring-gjorde-13-aring-gravid-1.10082712

15-åring: http://forum.kvinneguiden.no/topic/716835-fest-mindreårige-gravide/

14-åring: http://www.nrk.no/finnmark/gravid-mor-_14_-sokte-asyl-sammen-med-sin-mann-_23_-_-ingen-ble-varslet-1.12682747

 

Men sistnevnte var innvandrer? Oi fytterakkern, her må det ringes i bjeller.

Det burde igrunnen ringe i bjellene uansett, og ikke gjøres forskjell på hvor man kommer fra. Det handler om helse, ikke religion, etnisitet eller politikk.

Jeg vet ikke om du bare er intensjontelt trangsynt eller hva det er, du sammenligner det at 2 barn i førstnevnte artikkel med en alderforskjell på 3 år 23% av livet til den yngste, med en mann på 23 år som er gift med en 14 år 9 års aldersforskjell 65% av livslengden hennes som også visstnok hadde en sønn 18 måneder. Som det også står i artikkelen antagelig tvangsgiftet i 11-12 års alderen og vi kan nok trygt anta at denne voksene mannen begynte å ha sex med henne da også siden hun allerede har en sønn på 18 måneder! Gutten i førstnevnte artikkel er også dømt kriminell aktivitet og straffes for det.

 

Nestnevnte forum post der vet vi strengt talt ingenting om men som du også kan se i den som skrives at han ikke viste alderen på personen han syns de var unge og tillot de ikke å drikke alkohol, begge var forresten over eller snart over sexual lavalder og det nesten ikke engang at han hadde sex med de, du vet heller ikke alderen hans, eneste som var faktoren i denne tråden var at den enee av de var gravide fra før og hun kom til en fest oss han og satt der drita full, hva faen er egentlig poenget ditt her?

 

Du er jo så fuckings trangsynt at du ikke kan se nesetippen din engang!

 

Enda en som ikke skjønte poenget, og som i dette tilfellet viser det på et spektakulært nivå ved å eksplodere med argumentasjon over noe jeg ikke sier. God jul til deg og nesetippen din. 

Endret av xRun
Lenke til kommentar

 

Fordi Mr M. sier rett ut at det er det han mener, og at vi må akseptere pedofili hos fremmedkulturelle hvor dette er vanlig praksis - til tross for at det er ulovlig der de kommer ifra.

 

Nei Mr. M sier ikke det. Bortsett fra at jeg er uenig i at du bruker begrepet "pedofil" om et forhold der intensjonen er livslangt ekteskap,  så les hva jeg skriver i post #38 :

 

"Slik jeg ser det, er det utenkelig at paret kan bo under samme tak" (føre hun er 16 år)

 

 

Mr. M, Dette er barnemishandling av familien som gifter henne vekk.

Det er overgrep og voldtekt av mannen som "gifter" seg med henne.

Barnet havner hos barnevernet mens mannen havner i fengsel.

 

Det er helt urelevant hva som er normalt i hjemlandet, om det er normalt å drepe folk der så betyr ikke det at det er greit her.

 

Når jenta blir 16 år og eventuelt anmelder mannen for overgrep så er det offeret som skal beskyttes, ikke overgriper, dersom familien "griper" inn og "forsvarer sin ære" ved å drepe barnet sitt så skal de selvsagt straffes for det.

 

Dette er det viktig å undersøke og kartlegge før de kommer hit, dersom adgang til Norge resulterer i familietragedie er det bedre å sende de til et annet land hvor flere familiemedlemmer vil overleve og ikke havne i fengsel.

 

Det moralske dilemmaet er om Norge skal ta vare på jenten og beskytte henne eller ikke, det er opp til Politiet å svare på om de kan beskytte jenten fra familien hvis nødvendig eller om de ikke kan det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

 

 

 

Dette er en sak for barnevern og politi.

 

og domstolen i siste instans

 

 

Her bør retningslinjene være klare nok til at en holder domstolen utenfor. Dette skal være samfunnsverdier i praksis.

 

 

Er ikke domstolene en del av våre norske verdier da?

 

Jo, men noen ting bør være så inne-bygget i den moralske ryggmargen at domstolene ikke blir involvert.

 

Det som er kompliserende her er at vi har med barn til overgriperen inne i bildet. Dise barna har en rett til å vite hvor de kommer fra og hvorfor. samtidig som barna skal vite og være trygge på at dette ikke er deres feil, og at de er elsket (forhåpentligvis) av sine foreldre.

Lenke til kommentar

Camlon : Jeg bestrider ikke det du kommer med , men finnes det faktisk bevis på det du sier? Det er ganske grove antagelser man kommer med uten at noen har faktisk kunnet dokumentere at hun var kjøpt og betalt for...

Da har man også en juridisk grunn til å straffeforfølge ham om det viser seg at han var ute etter et offer og så flyktet fra Syria.

 

Om det viser seg å være noe helt annet så bør man vel la henne bestemme når hun er myndig.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Hva jenta selv vil er selvsagt irrelevant for de som er i moralsk harnisk

Er et barn på 12 i stand til å forstå konsekvensene av ekteskap, sex med en betydelig eldre mann og påfølgende graviditet?

 

Det er mye folk sier at de vil, fordi de ikke kjenner til en annen virkelig het og de mangler modenhet til å reflektere over en annen virkelighet.

Lenke til kommentar

Camlon : Jeg bestrider ikke det du kommer med , men finnes det faktisk bevis på det du sier? Det er ganske grove antagelser man kommer med uten at noen har faktisk kunnet dokumentere at hun var kjøpt og betalt for...

Det er vel mer basert på kulturen i muslimske land. Unge jenter i muslimske land dater ikke menn, de går på skole, er med familien, går til moskeen.

 

Hvis en jente som er så ung, blir gift med en eldre mann så er det opplagt arrangert, og arrangerte ekteskap i muslimske land pleier å ha en form for betaling. Du kan lese mer om det her http://www.islamawareness.net/Marriage/Dowry/dowry_article001.html

 

Da har man også en juridisk grunn til å straffeforfølge ham om det viser seg at han var ute etter et offer og så flyktet fra Syria.

 

Om det viser seg å være noe helt annet så bør man vel la henne bestemme når hun er myndig.

Hun skal få lov til å bestemme når hun er myndig, men i mellomtiden så har mannen gjort en kriminell handling og bør derfor i fengsel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...