Gå til innhold

9600XT eller FX5600 ?


Sandrock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er dårlig gjort å sammenlikne 9600XT med FX5600 da, særlig når FX5700 ultra har kommet. Samme prisklasse og litt raskere enn 9600XT. Og så slipper du alt tullet med ustabile ATI drivere.

Greie argumenter dette her, men er uenig angående ustabiliteten til driverne. Uansett, lurer på hvordan disse kortene vil yte når dx9 spillene kommer for fullt. Vanskelig å anbefalle en av disse før over nyåret, og da er det vel klart for en ny runde med mellomklassekort?

Lenke til kommentar
Ikke nok til å forsvare dobbel pris - men så koster også en Mercedes dobbelt så mye som en Toyota selv om den ikke går dobbelt så fort...

 

Vil man ha det beste så kjøper man det beste...

Helt enig men her er faktisk "Mercedes'en" billigere en "Toyota'en" og den er også en smule raskere enn "Toyota'en"...

Lenke til kommentar
hører du ikke på hva han sier?? han HAR begge kortene og ser ikke forskjell på bildekvaliteten. du har ikke peiling på dette, du har bare lest rundt på nettet.

Nei, selvfølgelig er han helt enestående og han er vel den eneste i galaxen som både har ATI og nVidia... :lol:

 

Jeg har lest dette på nettet? Pisspreik uten like!!!

Du vet vet jo selvfølgelig bedre enn meg hva jeg har lest og testet... :lol:

 

Om jeg kommer frem til den samme konklusjon som alle andre hardwaresites gjør så er vel det også riv ruskende galt? :lol:

 

Det er vel også en selvfølge at hvis han ikke ser forskjellen så gjør vel heller ingen andre det! :lol:

 

En god latter forlenger livet og du har garantert økt min levetid med 100 år! *grin*

 

Nei, er det noen som burde holde munn så er det i hvertfall deg selv!!! :woot:

Endret av norrick
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...