SjurL Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Bruker Windows 7. Windows Media Player begynte i dag å poppe opp flere ganger og ga seg ikke til tross for at jeg prøvde å avslutte i Oppgavebehandling samt å hake vekk wma i Kontrollpanel under - slå av/på Windowsfunksjoner. Dette hjalp heller ikke. Og etter en påkrevd restart av PC fikke jeg feilmelding på noe med shell32.dll som poppet opp flere ganger. Etter å lukke dette og restarte påny har nå følgende melding poppet opp: Du prøver å åpne fil av typen Programutvidelse (.dll) osv. Noen som kan hjelpe til med dette? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 (endret) Har du vært inne på noe snusk? Scann med Malwarebytes og antivirus. Edit; File.net er bra, les her: http://www.file.net/process/shell32.dll.html Endret 2. desember 2015 av Belphegor Lenke til kommentar
SjurL Skrevet 2. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2015 hehe, kan hende det. Men jeg har antivirusprgrm. Microsoft Security Essentials. Skannet pc her om dagen og det hele lot til å være greit. Men kan nok hende det er noe virus ut og går.. Har du vært inne på noe snusk? Scann med Malwarebytes og antivirus. Edit; File.net er bra, les her: http://www.file.net/process/shell32.dll.html Lenke til kommentar
SjurL Skrevet 2. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2015 Tar en fullstendig virusskann med Microsoft Essentials nå, så får vi se...om et par timer. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Virus finnes nesten ikke. Skann med Malwarebytes Anti-Malware og SuperAntiSpyware. Lenke til kommentar
SjurL Skrevet 2. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2015 (endret) Fortsatt problemer...går inn på oppgavebehandling. Der går mange prosesser som heter rundll32.exe Endret 5. desember 2015 av SjurL Lenke til kommentar
Hardwareman Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Jeg vil anbefale deg å ta backup av det du har på maskinen, og reinstallere hele shiten Du har virus, og det er ikke så lett å bli kvitt, reformater heller hele maskinen. Til en annen gang kan du bruke Trend Micro Security Online, denne er fin å bruke og krever ingen installering. Denne skal fange opp det meste som ikke Microsoft defender / Security Essentials tar. Lykke til Lenke til kommentar
SjurL Skrevet 5. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2015 Ja, det spørs. Etter en fullstendig virusskann med Essentials virket det som det gikk over, men nå har samme problemet dukket opp igjen. Virker som problemet dukker opp når jeg skal spille av en videosnutt. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Virus finnes nesten ikke. Skann med Malwarebytes Anti-Malware og SuperAntiSpyware. Lenke til kommentar
SjurL Skrevet 5. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2015 Har prøvd Malwarebytes.samme resultat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå