Kurt Lekanger Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Asus ZenPad S 8.0 er et tynt, lett og lekkert nettbrett til under 4000,-.TEST: ASUS ZenPad S 8.0 Lenke til kommentar
Ham&Cheese Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Sikkert et bra nettbrett, men er da ikke 3500,- forsatt ganske mye? Slik det fremstilles i artikkelen er ikke ytelsen noe tess. Kan den virkelig anses som en konkurent til f.eks iPad Mini 4 som skaffes for 200kr mer? Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Ser at det er wi-fi only? Ingen vits i å ha nettbrett uten mobilt internett, med mindre man er skråsikker på at man bare trenger wi-fi. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Ser at det er wi-fi only? Ingen vits i å ha nettbrett uten mobilt internett, med mindre man er skråsikker på at man bare trenger wi-fi. Neivel. Har klart meg bra med kun wifi på mitt nettbrett jeg. 1 Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Det er faktisk veldig bra å kunne få de uten mobildata, det er det som gjør at vi kan ta de med offshore i motsetning til mobiltelefoner. Skulle egentlig likt å hatt en enda mindre, egentlig en Nexus 5-6" uten mobildata/gsm. Rett og slett som et alternativ til en ipod. 1 Lenke til kommentar
onkel_jon Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 (endret) Slettes. Endret 3. desember 2015 av onkel_jon Lenke til kommentar
onkel_jon Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Kunne tatt med shield tablet k1 som alternativ til 1800 kr er det et røverkjøp forhold til denne, kan nesten få 2 for prisen av denne og ytelsemessig er k1 like bra og bedre på andre ting som spilling. Android er mer clean og nvidia er ganske kjappe med å rulle ut siste versjon, k1 skal få 6.0 før året er omme. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Det er faktisk veldig bra å kunne få de uten mobildata, det er det som gjør at vi kan ta de med offshore i motsetning til mobiltelefoner. Skulle egentlig likt å hatt en enda mindre, egentlig en Nexus 5-6" uten mobildata/gsm. Rett og slett som et alternativ til en ipod. Det er en veldig, veldig liten andel av nettbrettbrukerne som skal ha med nettbrettet offshore. Lenke til kommentar
airman_sh Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Ser at det er wi-fi only? Ingen vits i å ha nettbrett uten mobilt internett, med mindre man er skråsikker på at man bare trenger wi-fi. Å ha wifi only er nok det mange har stort sett bruk for..og ikke trenger å betale for. Ved evt annet behov på tur, router du internet fra mobilen. Slik er mitt behov i det minste, da jeg selv har LG 8.3 pad. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Jeg har hatt to nettbrett, et wi-fi only og et med mobilt internett, og jeg skal i hvert fall ikke ha wi-fi only igjen. Da blir det for det meste brukt i senga. Har jo PC hjemme, og nett fra mobilen når jeg er ute på farta er et strømsluk. Lenke til kommentar
aaaight Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Sikkert et bra nettbrett, men er da ikke 3500,- forsatt ganske mye? Slik det fremstilles i artikkelen er ikke ytelsen noe tess. Kan den virkelig anses som en konkurent til f.eks iPad Mini 4 som skaffes for 200kr mer? Det er vel for 16Gb utgaven, skal du ha 64Gb må du ut med ca 5800,- ikke er det støtte for minnekort i apples dingser heller. Ytelsen er i følge artikkelen god nok den. For mange vil nok det at det kan kjøpes en skikkelig stylus til den også være en fordel. Lenke til kommentar
Travellingman Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Dette ser bra ut kan meget vel bli mitt neste nettbrett, har lenge sett etter et bra nettbrett i 8 tommers klassen. Kun wifi som er aktuelt for meg, skal brukes offshore også ;-) Når jeg er på farten ellers er det mobil som gjelder, sjelden jeg drar frem nettbrettet for å surfe. Lenke til kommentar
Travellingman Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 Kjøpte dette når det var et romjulstilbud Fornøyd så langt, men er det ikke vibrasjons-funksjon på det? Lenke til kommentar
Travellingman Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Har Googlet litt og det er ikke vibrasjon på det, litt uvant synes jeg, men sikkert bare en vanesak. Lite cover/beskyttelse og lignende til denne padden rundt om på nett, rimeligste jeg har sett i Norge er 349,- på Expert. Noen andre som har sett noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg