Gå til innhold

Noen som blir med å lage "venstrevridd propaganda"?

Anbefalte innlegg

Hei folkens,

Er så dritlei av alt oppgulpet av høyrevridde blogginnlegg, "artikler" og "nyhetssaker" som prøver å belære meg at innvandrere får alt de vil ha mens dårlig stilte nordmenn ikke blir tatt hånd om.

En tanke slo meg om å lage slike "artikler" som går andre veien. Påstander, svada og dritt om at dårlig stilte nordmenn får alt de vil ha mens innvandrere får det grusomt når de søker asyl i Norge.

Problemet er at jeg er ikke noe særlig flink å skrive, og fantasien er ikke helt på topp bestandig heller. Så jeg trenger litt hjelp for å få på plass slike innlegg.

Noen andre som også kunne tenkt seg å lage slike innlegg?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

...lage slike "artikler" ...  ...svada og dritt...  ...Så jeg trenger litt hjelp...

Så det var SÅ vanskelig å "komme på" noe altså?

At du ikke finner eksempler fra virkeligheten kan jeg forstå, men at fantasien ikke strekker til engang, er å skyte seg selv i foten når dette faktisk er et innlegg for venstresiden! :confused:  

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hei folkens,

Er så dritlei av alt oppgulpet av høyrevridde blogginnlegg, "artikler" og "nyhetssaker" som prøver å belære meg at innvandrere får alt de vil ha mens dårlig stilte nordmenn ikke blir tatt hånd om.

Noen andre som også kunne tenkt seg å lage slike innlegg?

Det er ingen som trenger å lage slike innlegg for deg, du kan bare hente den alle sammen fra VG eller annen nyhetsmedia.

Sannheten er at alle innleggene her er en motreaksjon mot media som alltid prater om hvorfor vi skal ta imot flere asylsøkere.

• Liker 4
Lenke til kommentar

...lage slike "artikler" ...  ...svada og dritt...  ...Så jeg trenger litt hjelp...

At du ikke finner eksempler fra virkeligheten kan jeg forstå, men at fantasien ikke strekker til engang, er å skyte seg selv i foten når dette faktisk er et innlegg for venstresiden! :confused:  

Tanken var at dette skulle være satire. Å bruke fakta var litt motstridende til hele poenget. Tekstene må være så banale at selv høyresiden skjønner ironien.

Jeg tenker det kunne vært litt artig å hatt noen sånne saker å kunne svart med når man får servert søppel på f.eks. facebook. Kanskje noen fra høyresiden som er litt "på gjerdet" ser idiotien i slike tekster og skjønner budskapet.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Dette er faktisk verre enn de som vil ha hjelp til å jukse med lekser. Rett og slett patetisk i mine øyne.

PS: Ikke et personangrep, jeg vet ingenting om deg som person, jeg snakker kun om hva du skriver.

Hva er patetisk med det? Ser du ingenting humoristisk ved det?

Setter pris på at du sier det ikke er personangrep :)

Lenke til kommentar

Aaaaah, kapitalisten ja. Artig skrue han der :)

Jeg synes det er litt patetisk fordi det er teit å bare lage overdrevne/ fifiktive innlegg kun for å stå på motsatt side av noen. Faktabasert motstand er greit. De fleste som heller ekstremt mot en side er flinke til å vri faktaene slik at de passer sine argumenter, bare et tips ;)

PS; Må innrømme at jeg antagelig (garantert) er rimelig patetisk til tider og jeg motsier meg selv og gjør det motsatte av hva jeg sier er "riktig" mange ganger :)

Lenke til kommentar

Tanken var at dette skulle være satire. Å bruke fakta var litt motstridende til hele poenget. Tekstene må være så banale at selv høyresiden skjønner ironien.

Jeg tenker det kunne vært litt artig å hatt noen sånne saker å kunne svart med når man får servert søppel på f.eks. facebook. Kanskje noen fra høyresiden som er litt "på gjerdet" ser idiotien i slike tekster og skjønner budskapet.

Det virker som han karen her har kommet deg i forkjøpet, så kanskje dere kan inngå et samarbeid?

http://www.hegnar.no/okonomi/politikk/artikkel572969.ece

Lenke til kommentar

Dette er faktisk verre enn de som vil ha hjelp til å jukse med lekser. Rett og slett patetisk i mine øyne.

Ja, nesten som om Shakespeare hadde satt inn annonse i London Times: "Jeg har lyst å skrive noen skuespill, men ikke noe vanlig dritt, her snakker vi top of the line, intriger, forviklinger, komedie, tragedie; Dette blir ekstremt bra folkens! Men jeg er ikke så god på dette selv, så bare send meg alle ideer dere måtte ha!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...