ethomassen Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Frisk kuling Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Her ville jeg fjerna kanskje 1/3 av bildet oppe for å senke betrakters blikk mer ned mot de voldsomme kreftene som bildet handler om. Scroll oppover og dekk til litt og litt til du føler at det kanskje er akkurat der kuttet bør gå. Et tilnærmet panoramaformat passer godt her. Slik det er nå blir blikket hengende for høyt og selve dramatikken kommer litt i bakleksa. Jeg har en konto på svenske Fotosidan.se og var inne der en tur igår og da så jeg flere bilder av "Gorms" herjinger i Danmark og Sverige tilsvarende dette, men myye kraftigere. Roar 1 Lenke til kommentar
ethomassen Skrevet 3. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2015 Her ville jeg fjerna kanskje 1/3 av bildet oppe for å senke betrakters blikk mer ned mot de voldsomme kreftene som bildet handler om. Scroll oppover og dekk til litt og litt til du føler at det kanskje er akkurat der kuttet bør gå. Et tilnærmet panoramaformat passer godt her. Slik det er nå blir blikket hengende for høyt og selve dramatikken kommer litt i bakleksa. Jeg har en konto på svenske Fotosidan.se og var inne der en tur igår og da så jeg flere bilder av "Gorms" herjinger i Danmark og Sverige tilsvarende dette, men myye kraftigere. Roar Takk for godt råd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg