Gå til innhold

Tilbud fra Telenor for å beholde meg. godt?

Bjorpa

Anbefalte innlegg

Nå skrev jo trådstarter over meg, at han ville gå for One call 300 kr. Og da er det bare å henvise til post #13 til Nepe.

Totalprisen (Telenor): 8387 Kr

Totalprisen (One Call):  9875 Kr.

Total besparelse: 1488 kr

Samtidig får han 6GB med Telenor mot 5GB mot One Call.

Konklusjon? Bra tilbud

Og hele poenget mitt var at om dette var ett godt tilbud eller ikke var avhengig av hvilket abonnement han hadde/trengte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, men forskjellen er samtidig minimal og gir ett annet bilde. I dette tilfellet så vil jeg si det er ett godt tilbud dersom han ikke må gi opp ett bra abonnement. Selv har jeg 6 GB i mnd til 199 inkludert sms og alt, så jeg måtte også gitt opp noe jeg ikke kan få tilbake.

Blir veldig rart å sammenligne tilbud når du får mye mer med den andre. 

Dårlig eksempel: Hvis jeg hadde fått tilbud på en ferrari, så kan jeg få en Lada billigere eller like billig, men det er jo mye mer verdi i det første tilbudet. 

Nå må du også lese at trådstarter selv skrev at han skulle gå for One Call til 300 kr. Og da går jeg utifra at han vet hva hans egen bruk er. Samtidig er besparelsene da mye høyere ved å binde seg opp. Som nepe skrev i post #13.

Endret av henrikrox
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, men forskjellen er samtidig minimal og gir ett annet bilde. I dette tilfellet så vil jeg si det er ett godt tilbud dersom han ikke må gi opp ett bra abonnement. Selv har jeg 6 GB i mnd til 199 inkludert sms og alt, så jeg måtte også gitt opp noe jeg ikke kan få tilbake.

Blir veldig rart å sammenligne tilbud når du får mye mer med den andre. 

Dårlig eksempel: Hvis jeg hadde fått tilbud på en ferrari, så kan jeg få en Lada billigere eller like billig, men det er jo mye mer verdi i det første tilbudet. 

Nå må du også lese at trådstarter selv skrev at han skulle gå for One Call til 300 kr. Og da går jeg utifra at han vet hva hans egen bruk er. Samtidig er besparelsene da mye høyere ved å binde seg opp. Som nepe skrev i post #13.

Og du må forstå at det er langt ifra reglen at man sparer penger ved å binde seg til abonnement. Sjekk hvilken som helst telefon på prisjakt og sammenligne hva du må betale for telefonen på telenor/netcom sine sider. Dette gjorde jeg selv da jeg kjøpte min Z3 compact, og i beste fall fikk jeg telefonen til samme pris ifra prisjakt. I nesten alle tilfeller var telefonen dyrere før jeg engang regnet på hva jeg ville tape på å gi opp abonnementet mitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...