Fredrik N. Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 sommerbilde Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Ett meget velkomponert og fint bilde fra en mye mer trivelig årstid enn den vi er inne i nå Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Godt å ha noen gode arkivbilder i bakhånd, og dette er jo en av disse. Farger og utsnitt sitter som det skal. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 2. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2015 Takk for at dere titta i dag også, Ragnar og Rolf ! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Joda, greit å drømme for det er jo litt langt fram dit nå. Normalt er jeg ikke så begeistret for uskarp både foran og bak. Men her har jeg inntrykk at her er ting gjort bevisst i behandlingen og oppnådd noe som mer blir et kunstbilde enn et normalt foto - - og det er jo slikt jeg også blir beskyldt for - kunst. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Ei vakker rogn i blomsterenga! Nydelig bilde Fredrik! Fint med ramma og den grå bakgrunnen. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 3. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2015 Takker for kommentarene. Uskarpheten er gjort bevisst i fotoøyeblikket og ikke i etterbehandling. mvh Fredrik Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Flott og kreativt komponert med fine farger og fin bokeh og vignett effekt . Mvh Alec Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 4. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2015 Takk Alec ! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg