mk1 black limited Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Skilt i hus, nå er det bare å få koblet til LANet. Må ha tak i en RS232 til IP-boks...noen som har en (eller flere!) til overs? https://youtu.be/9h7KNutARNA Lenke til kommentar
Fermate Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Fortell hvor du skal montere dem og hva du skal bruke dem til Lenke til kommentar
mk1 black limited Skrevet 2. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2015 Ehh...skal si fra når jeg kommer på det... Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Tøft, fortell gjerne hvor du fikk de fra og hva de kostet. Lenke til kommentar
Fermate Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Ehh...skal si fra når jeg kommer på det... Kjenner tilstanden Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Jeg bruker en billig Quatech RS232-over-LAN boks. Anbefales! Jeg bruker LED-skiltene til.... eh... because I can. Jeg har som nevnt et i kjellervinduet, mest kun for gøy. Jeg hadde en idé å få montert ett i stua, men det er jo relativt stort og ikke direkte pent. Lenke til kommentar
mk1 black limited Skrevet 3. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2015 Jeg bruker en billig Quatech RS232-over-LAN boks. Anbefales! Ja, så du skrev det et sted - men alt jeg finner som heter Quatech RS232 og har ethernet koster fryktelig mye. Har du en lur link? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 F.eks. http://www.ebay.com/itm/8-Port-RS-232-Serial-Device-Server-8-Port-Serial-Over-IP-IP-Network-Managed-/161293378221?hash=item258dd5a2ad:g:-dsAAOSwF1dUPFLe Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Hvor mye koster slike leker? Og hvor mye koster de? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 $10 per skilt (men jeg tror ikke Blade på HomeSeer-forumet har så mange igjen) + en liten formue i frakt. Jeg har tre stykker, men bruker i daglig kun ett (når jeg ikke brifer for tu.no). Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Jeg har noen Planar EL skjermer liggende som jeg kjøpte på ebay for 10 år siden, hadde vært knasende tøft å få lagt til en touchscreen på disse og fått integrert dem i HS3. Men har dessverre aldri funnet ut av tilkobling og driver Lenke til kommentar
mk1 black limited Skrevet 22. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2015 Moskus: Har du skjønt denne BetaBrite-plugin'en? Sliter med å fatte tankegangen bak her, har du noen tips? Gjerne noen scripteksempler hvis du vil dele også. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 23. desember 2015 Del Skrevet 23. desember 2015 Det står en del i BLLED-delen av HomeSeer-forumet. Til og med en post av meg, for jeg forstod også fint lite... Prøv der først. Lenke til kommentar
mk1 black limited Skrevet 24. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2015 Will do, fant nettopp posten din der... Lenke til kommentar
mk1 black limited Skrevet 25. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2015 Da har jeg fått til en del (men ikke 24t-visning av klokke...tips?). Bruker utelukkende Text- og Stringlabels. Moskus, bruker du script eller gjør du som jeg? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Da har jeg fått til en del (men ikke 24t-visning av klokke...tips?). Bruker utelukkende Text- og Stringlabels. Moskus, bruker du script eller gjør du som jeg? Jeg får heller ikke til 24h visning, og det er irriterende som fy! Jeg gjør som deg, bruker stort sett Text- og Strings. Har imidlertid fått et script for å flashe en beskjed på brettet og fjerne den, men jeg finner det ikke igjen. Det er også på HS-forumet. Lenke til kommentar
mk1 black limited Skrevet 26. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2015 Tror det er en bug i Plugin'en, for $time[HH:mm] virker i Message, men den oppdaterer seg jo ikke så da er man like langt. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Ja, jeg har meldt det til Blade flere ganger. Men jeg er ikke sikker på at det egentlig er hans problem; han sender bare det formatet til skiltet, og så er det skiltet som skal tolke det... Mulig skiltene skulle hatt en firmware-oppdatering, men jeg har ikke kikket på det. Lenke til kommentar
mk1 black limited Skrevet 10. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2016 Da har jeg funnet fornuftig bruk av ett av skiltene i det minste Skal opp i garasjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå