Halky Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 (endret) Endret 13. desember 2015 av Halky Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Starter ikke maskinen lenger. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Første man gjør i et slikt tilfelle er å åpne døra og lukte seg frem til problemet Kan jo være at det er en kondensator som har gått fyken. Lenke til kommentar
Halky Skrevet 2. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2015 Ser ut som jeg har funnet feilen. Psu'n funker bra den. Er vist ett av mine grafikkort kort som har tatt kvelden. Har to kort siden jeg har kjørt sli. Nappet ut begge og prøvde ett og ett. Det ene funker og det ande ikke :/ Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 770 eller 780 du har? da blir det evt 970 eller 980 i retur mest trolig Men kjipt for SLI'en Lenke til kommentar
Halky Skrevet 3. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2015 Er ett EVGA 780 GTX kort jeg har ja Får høre med komplett, kanskje jeg kan få sendt det til dem og få ett nytt ett i retur eller noe sånt. Da ett sånt kort skal holde lengre enn ett år liksom Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Jeg antar at du også testet kortene i samme sporet? Lurt å prøve det før man sender inn kortet i tilfelle det er selve pci-e sporet som er problemet. Lenke til kommentar
Halky Skrevet 7. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2015 Hmm, det har jeg faktisk ikke tenkt på, så kanskje jeg kan teste ut det også, selv om jeg tror det er kortet som har tatt kvelden her. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 (endret) Er ett EVGA 780 GTX kort jeg har ja Det ser da vitterlig ut som du har to på bildet? Herregud, det står jo i tråden, som jeg også hadde lest før jeg skrev. Brainfart. xClaymanx har et poeng. GTX 780 er discontinued og det er tvilsomt at du får et nytt av samme type med mindre de har et liggende og slenge. Får du et GTX 970 i retur funker ikke dette i SLI sammen med det andre kortet du har fra før. Endret 7. desember 2015 av srbz Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Tviler litt på at de har et 780 liggende å slenge Dog så kan du selge ditt andre 780 og kjøpe et 970 til Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Får nok ett 980 eller kan få penger inn på konto. Vil påstå at 970 ikke er i samme klasse som 780 Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Får nok ett 980 eller kan få penger inn på konto. Vil påstå at 970 ikke er i samme klasse som 780 Får nok muligens et 980 fra komplett ja, men ytelsesmessig er vel 970 mer likt 780. Om jeg hadde fått muligheten til å få et 980 eller penger ville jeg nok ha valgt pengene, solgt 780 kortet jeg hadde liggende og gått for et 980Ti. Muligens det beste valget for TS. Lenke til kommentar
Halky Skrevet 13. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2015 Da har jeg testet begge portene og begge fungerer som de skal, så det er det ene kortet ja som har tatt kvelden. Har også printet ut skjemaet fra komplett, så jeg får sende det inn til de og se hva som skjer fra dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå