Miss_star Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 (endret) Hei. Jeg skal kjøpe telefon til kjæresten til Jul ? Hans telefon er på vei til å falle sammen. Han bryr seg lite om mobiler men han liker godt samsung. Bør gjerne være en robut og vanntett telefon. Har sett litt på Samsung Neo men den er litt dyr for å være julegaver. Men har vurdert å slå sammen bursdag og jul. Erfaring med den? Han bruker den til litt sosiale medier, surfing, melding og ringing. Noen som har noen gode tips til meg? Endret 2. desember 2015 av Miss_star Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Huawei P8 Lite var på tilbud til kr. 1500 på black frieday. Kanskje tilbudet kommer igjen før jul. Ellers kan du jo vurdere noen fra LG. Det er bare å følge med i avisene for gode tilbud nå før jul. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 (endret) Android for mennesker altså (ref. overskriften, kunne ikke dy meg, beklager). Moto G. Endret 2. desember 2015 av Slettet-Pqy3rC Lenke til kommentar
Miss_star Skrevet 2. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2015 Android for mennesker altså (ref. overskriften, kunne ikke dy meg, beklager). Moto G. Haha ? Lenke til kommentar
madmats Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 (endret) Enig med Tiltman, gå for nyeste generasjon av Moto G. får veldig mye for pengene, vannavisende er den også. evt Moto E hvis G blir for dyrt edit: linken til tiltman tar meg til svensk versjon av prisjakt, tastefeil eller fordi jeg er i utlandet kanskje såfall er rett link her: http://www.prisjakt.no/product.php?p=3207642 8 GB er litt lite plass så kjøp med microSD kort Endret 2. desember 2015 av madmats Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 edit: linken til tiltman tar meg til svensk versjon av prisjakt, ... Sry, fikset. F**king copy/paste. Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Flyttet tråden til korrekt kategori. Det kan være lurt å oppgi en makspris. "Ikke for dyr" er veldig individuelt. Lenke til kommentar
fflex Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Slenger meg på Moto G 3rd gen. Hvis du har budsjettet til det, så for all del gå for 2gb/16gb versjonen: https://www.proshop.no/Mobiltelefon/Moto-G-3rd-Gen-16GB-Black/2512661?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricesite Lenke til kommentar
Miss_star Skrevet 2. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2015 Takk for tips. Skal lese mer om den telefonen. Han er veldig glad i samsung eneste, så hadde nok kjøpt det selv. Men er gjerne ikke så stor forskjell. ? Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Ser at Moto G3 er på tilbud fra tid til annen. Det er ikke lenge siden du kunne få den for ca. 1500,- i en periode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå