stress95 Skrevet 2. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2015 trenger virkelig hjelp, har aldri hatt sosialkunnskap og har heller ikke boka, tar bare opp faget for å få vitnemål. Målet er å bare bestå. Noen tips til hvordan man består?? hjelp plz Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 2. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2015 Den beste måten å "bare stå på" er å kunne læringskravene som stilles på UDIR sine sider. Søk opp fagkoden, finn læringskravene, se om du kan de. Kan du de ikke må du sørge for å kunne de. Du kan bli hørt i alt fra listen. Lenke til kommentar
Visum Skrevet 2. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2015 Når har du eksamen? Dersom det er muntlig, så vil jeg tro det er enklere å bestå i forhold til hvis det er skriftlig. Lenke til kommentar
stress95 Skrevet 2. desember 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. desember 2015 har eksamen imorgen, det er skriftlig!! sliter skikkelig. tips og råd ? Lenke til kommentar
sandrusandreus Skrevet 2. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2015 Sliter med akkurat det samme, jeg må bestå men vet heller ikke hvordan jeg skal forberede meg Lenke til kommentar
affe90 Skrevet 3. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2015 (endret) . Endret 3. desember 2015 av affe90 Lenke til kommentar
affe90 Skrevet 3. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2015 trenger virkelig hjelp, har aldri hatt sosialkunnskap og har heller ikke boka, tar bare opp faget for å få vitnemål. Målet er å bare bestå. Noen tips til hvordan man består?? hjelp plz Det er så bra. Panikk dagen før, og har ikke en gang kjøpt boka. Unnskyld at jeg sier det, men da vil du ikke ha vitnemål "nok". Lenke til kommentar
Curumo Skrevet 3. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2015 Det er ikke så mye du får gjort på én dag. Du får møte opp i morgen og gjøre så godt du kan, og om det går dårlig får du ta faget opp på nytt. Tips til eventuell neste gang; kjøp boka. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 3. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2015 trenger virkelig hjelp, har aldri hatt sosialkunnskap og har heller ikke boka, tar bare opp faget for å få vitnemål. Målet er å bare bestå. Noen tips til hvordan man består?? hjelp plz har eksamen imorgen, det er skriftlig!! sliter skikkelig. tips og råd ? Skikkelig sjakktrekk det der. Finnes ikke noe annet tips enn at du må lære deg faget. Kanskje du satser på at noen skal lime inn alt som står i boka her, eller komme med et "kort" sammendrag som er nok til å bestå. Eksamen i morgen ja... Lykke til, tror du trenger det Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 4. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2015 (endret) Blir ganske teit å ikke ha boka på eksamen. Da sliter du når du stiller med null kunnskaper. Ellers har jeg selv hatt sosialkunnskap uten å ha lest og fikk en ganske bra karakter, men nå har jeg hatt både sosiologi og PoM tidligere. Nå vet du vel selv hvordan det gikk uansett Endret 4. desember 2015 av Vannlinjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå