pgdx Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Jeg så, for ikke så lenge siden, Bang, bang, you're dead, og synes at det er den beste filmen jeg noensinne har sett. Og det står jeg fast ved... Noen som har sett den? Noen som er enig. Til dere som ikke har sett den; Gå og lei den ASAP! Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Takker, nå vet jeg hva jeg skal se neste gang jeg ser på film Lenke til kommentar
OuO Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Åssen type film er det? Hvem har regissert den? Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 http://www.imdb.com/title/tt0288439/ Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Synnes den var knall bra og sterk! Var på gråten siste halvtimen av filmen, det trillet et par tårer på slutten....... Har leigd den to ganger, skal kjøpe den når jeg får kjangs! er ikke så lett å få tak i... Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 24. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2003 Har leigd den to ganger, skal kjøpe den når jeg får kjangs! er ikke så lett å få tak i... Nei, jeg skal kjøpe den det øyeblikket jeg ser den til salgs i en butikk! Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 ååååfyy.....! Kjøpte den lille julaften.. sett den 2 ganger nå.. rant tårer begge gangene.. Jeg joiner lista di toolshed..: beste film noensinne Denne burde vises på ALLE skoler! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Tårer? Hva slags film er dette? Hmm *søke* Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Tårer? Hva slags film er dette? Hmm *søke* http://www.imdb.com/title/tt0288439/ Gøy at sånn "småfilmer" som ikke vises på kino blir plassert på toppen av listen over tidenes beste. Skal prøve å få tak i den filmen, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå