Torhild Jansen Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 I motvind. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Blei du blaut? Så noen bilder på svenske Fotosidan.se igår hvor jeg har en konto. Der var det nok ganske sikkert noen som ikke hadde kommet tørrskodd hjem etter fotoseansen og møte med han "Gorm". Jeg ville antagelig tatt litt mer oppe her - om ikke annet så fått vekk den mørke stripa oppunder bildekant til høyre i bildet. Roar 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Fin komposisjon med skummende sjø, måken som trosser stormen, og solen som gjør sitt beste for å trenge igjennom. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 3. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2015 Blei du blaut? Så noen bilder på svenske Fotosidan.se igår hvor jeg har en konto. Der var det nok ganske sikkert noen som ikke hadde kommet tørrskodd hjem etter fotoseansen og møte med han "Gorm". Jeg ville antagelig tatt litt mer oppe her - om ikke annet så fått vekk den mørke stripa oppunder bildekant til høyre i bildet. Roar Blei ikke blaut ... holdt god avstand ... ja jeg tror forslaget ditt har noe for seg (som vanlig) hilsen Torhild Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 3. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2015 Fin komposisjon med skummende sjø, måken som trosser stormen, og solen som gjør sitt beste for å trenge igjennom. Mvh Ragnar Takk for den hyggelige kommentaren Ragnar hilsen Torhild Lenke til kommentar
kjellst Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Dette var tøft Måsen gjorde bilde. Men ville evt vurdert å kutte bort bunnen 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 4. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2015 Dette var tøft Måsen gjorde bilde. Men ville evt vurdert å kutte bort bunnen Takk for kommentaren - ja jeg var inne på tanken om å kutte bunnen ... tror ikke det hadde vært så dumt hilsen Torhild Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg