Kurt Lekanger Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Stian Andersens solide bidrag har ført Team Hardware opp til 6. plass i verden.Nordmann i verdenstoppen på å donere datakraft til forskning 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Mr. Spaceworld Skrevet 2. desember 2015 Populært innlegg Del Skrevet 2. desember 2015 Hadde vært morsomt å få litt harde fakta på denne riggen da 24 Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Det her er ganske fett! 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 War ER konge Bra jobba! 6 Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Det er vel ingen her som var i tvil om at War er over middels gal når det gjelder hardware? Veldig pent! Cred. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Lch Skrevet 2. desember 2015 Populært innlegg Del Skrevet 2. desember 2015 War! What is it good for? ABSOLUTELY FOLDING! Bra jobba. Litt tynn den artikkelen, hva med lit TEKniske detaljer? 13 Lenke til kommentar
Populært innlegg War Skrevet 2. desember 2015 Populært innlegg Del Skrevet 2. desember 2015 (endret) http://www.tek.no/artikler/dette-er-folding-home/130740 Her står det litt om det. Nå skal det sies at dette ikke hadde vært mulig uten sammarbeidet med Sn1ken her på forumet da det er en fulltidsjobb å holde noe slikt oppe 24/7 i full last i en mannsalder Se hva som skjer med servere som kjører full last ellers i markedet ved diverse salg Resten av laget står fortsatt for over 80% av lagets innsats og det er de som burde være stolte av arbeidet de legger ned. De 16 cpuene i de 4 rack-kassene er ikke i drift lenger, i denne bransjen er der ca 2 år før alt må oppgraderes Sånn og inkludert noe rma får vi nok å skru på hver dag. I dag er det ca 40 pcer i drift, hovedsakling 980ti og 970-kort. Der er ikke alltid like ryddig, noen ganger holder det at de bare er oppe. Her er noen tilfeldige gladbilder . (er dessverre ikke fotograf, bildene er ment til kona som en brb opptatt) Endret 2. desember 2015 av War 30 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 (endret) Fantastisk innsats War! Hardware.no ligger bare 0,007% bak overclockers.com sin 5.plass, ca 10 timers jobb bak. Det bør være lett match å passere når de får omtale her og flere blir med på teamet, eller gjenopptar sin innsarts. Endret 2. desember 2015 av Simen1 1 Lenke til kommentar
eha Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Hvor mye strøm trekker den? 1 Lenke til kommentar
Pest^N Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Litt nyttigere å bruke datakraft på dette enn Bitcoin, eller? 2 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 (endret) hva om han heller hadde investert pengene og tiden i en utdannelse som gjorde at han kunne jobbet litt mer med ekte forskning? Endret 2. desember 2015 av Henrik2k 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 (endret) hva om han heller hadde investert pengene og tiden i en utdannelse som gjorde at han kunne jobbet litt mer med ekte forskning? Det stoppes ofte av interesse (ikke at jeg kjenner War) + at "alle" vet at datakraft er mangelvare innen forskning. Vi trenger ikke fler forskere, vi trenger fler superdatamaskiner. Tallknusing FTW Edit, litt feilformulert. Edit; @War: Endret 2. desember 2015 av Belphegor 1 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 what if bitcoins were paid out based on F@H points? hadde kurert alle verdens sykdommer på ei uke 4 Lenke til kommentar
Tekky Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 (endret) hva om han heller hadde investert pengene og tiden i en utdannelse som gjorde at han kunne jobbet litt mer med ekte forskning? Dette er ekte forskning. Alle kan ikke gå rundt i hvite frakker og diskutere teorier. Noen må gjøre det praktiske også. Da trenger man arbeidshester (hardware), får å dra forskningen framover. Hatten av til deg War og resten av laget! Stå på Endret 2. desember 2015 av Tekky 4 Lenke til kommentar
Mathias? Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Kjempebra! Artikkelen fikk ihvertfall meg til å starte fah klienten igjen. 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 (endret) – Etter at sikringene gikk daglig så fikk jeg valget: kona eller PC-ene. Innimellom savner jeg henne, forteller Andersen. Vi er ikke helt sikre på om han spøker eller ikke. haha, fantastisk fyr og artikkel.Stor kudos, dette står det stor respekt av War og sn1ken Det skal sies at det er mang en tålmodig frue bak enhver folder Følte litt på det når jeg på det meste hadde 11 GPUer og div. CPUer kjørende og jeg var like ofte ute å kjøpte eller solgte hardware som dagligvarer mhm. Og det banker alltid godt i et hjertet til en traver når man ser slike flotte og ryddige installasjoner. Endret 2. desember 2015 av Theo343 1 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Dette står det respekt av , bukker og nikker til "WAR" ^_^ Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Fantastisk av WAR og alle andre i folding teamet! lenge siden jeg bidro, men kanskje jeg skal sette opp min stakkars stasjonære som ikke er i så mye bruk lengre, men allikevel står på nesten 24/7 igjen. Se å få gjort det snart tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå