Lifeform Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Hei, Sliter med en feilmelding etter jeg prøvde å fjerne Acer ProShield i Windows 7: Popper opp en boks hvor det står Exception: https://www.dropbox.com/s/8j1i5icxuvcpvtn/Skjermbilde%202015-12-02%2007.16.28.png?dl=0 Har leita Regedit etter alle forekomster av Proshield, samt da slettet disse, men denne henger fremdeles igjen. Er det noe sted jeg kan sjekke alle programmer som starter utenom med msconfig ? Tror også jeg har sjekket i RUN-oversikten i Regedit, så er litt rådløs på denne. Lenke til kommentar
Vox_populi Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Det utmerkede CCleaner free har m.a. en grei oversikt over hvilke programmer som starter med Windows og nettleseren, med mulighet for deaktivering. Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 7. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2015 Det utmerkede CCleaner free har m.a. en grei oversikt over hvilke programmer som starter med Windows og nettleseren, med mulighet for deaktivering. Har prøvd den, uten hell :-( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå