MacBain Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 (endret) Husker jeg ved lansering av Xbox one kunne kjøpe spille fra Amerikansk "store" til billig priser, da den Norske ikke eksisterte enda. Hvordan er det i dag?, funker dette fortsatt? Endret 2. desember 2015 av MacBain Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Ja, så lenge du kjøper amerikanske gavekort som du fyller opp kontoen med. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 paypal går vel også greit fortsatt? brukte det før ihvertfall. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Med PayPal så skal det gå fint. Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 2. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2015 Så det er bare å opprette en Amerikansk betalingskonto?, er det noen stater som er billigere enn andre?. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 jeg brukte min norske. hvis ikke dette virker lenger så er Delaware taxfritt. Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 2. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2015 jeg brukte min norske. hvis ikke dette virker lenger så er Delaware taxfritt. Ok, så du bare endret region på xboxen til USA? Lenke til kommentar
danielch Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Om du bare endrer region til USA og begynner å skrive inn VISA informasjonen din så kommer du vel ikke lenger enn til postnummeret. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 du sparer minimalt for tiden. koster spill på det Norske storen 600? d sparer du ca 90kr Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 du sparer minimalt for tiden. koster spill på det Norske storen 600? d sparer du ca 90kr Med tanke på hvor lett det er å kjøpe via den amerikanske butikken, og det ikke er noen ulemper så er det verdt det uansett. Kjøper alt via den amerikanske xbox store, da jeg vil ha alt digitalt. Hadde faktisk betalt 50-lapp mer enn fysisk for å få det digitalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå