Vannlinjen Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Opplever stadig å måtte trekke meg unna en person som virker i overkant interessert. Interessen er i midlertid ikke gjensidig, og personen gjør meg kvalm. Først og fremst har vedkommende en svært "giftig" personlighet som jeg opplever som ufattelig irriterende på grensen til sinneutløsende. Hun snakker svært ofte nedsettende om alle andre enn seg selv. Hun er svært innpåsliten og jeg synes det er belastende å ha denne personen i nærheten som dessverre til tider er uungåelig. Hvordan kan man "kvitte" seg med en slik person? Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Har du moglegheit til å unngå situasjonane der du møter denne personen? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Hvordan kan man "kvitte" seg med en slik person? Hehehe, si det du Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Opplever stadig å måtte trekke meg unna en person som virker i overkant interessert. Interessen er i midlertid ikke gjensidig, og personen gjør meg kvalm. Først og fremst har vedkommende en svært "giftig" personlighet som jeg opplever som ufattelig irriterende på grensen til sinneutløsende. Hun snakker svært ofte nedsettende om alle andre enn seg selv. Hun er svært innpåsliten og jeg synes det er belastende å ha denne personen i nærheten som dessverre til tider er uungåelig. Hvordan kan man "kvitte" seg med en slik person? Vær konkret og ærlig på feedback rundt disse aspektene til den det gjelder! Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 (endret) Utrolig at ingen har postet tidligere: You cant break up with your friends.... Samtlige her på forumet hadde hatt godt av å se hele alle seinfeld episodene. Endret 2. desember 2015 av Henrik2k Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Opplever stadig å måtte trekke meg unna en person som virker i overkant interessert. Interessen er i midlertid ikke gjensidig, og personen gjør meg kvalm. Først og fremst har vedkommende en svært "giftig" personlighet som jeg opplever som ufattelig irriterende på grensen til sinneutløsende. Hun snakker svært ofte nedsettende om alle andre enn seg selv. Hun er svært innpåsliten og jeg synes det er belastende å ha denne personen i nærheten som dessverre til tider er uungåelig. Hvordan kan man "kvitte" seg med en slik person? Nå sitter faktisk du som en feiging og snakker bak ryggen på denne personen. Hva med litt ærlighet og sannhet? Om du mener en person gjør noe galt, sier noe galt, kan den personen kun endre det om de er klar over det. Så konfronter personen, vær ærlig, og si ting som du mener, og hvis personen er villig til å endre seg er det ikke noe vits å "bli kvitt" den personen. Sannsynligvis vil personen nok reagere negativt til din sannhet, og vil sannsynligvis ikke ønske å være i nærheten av deg mer. Win/win situation. 2 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Hva med litt ærlighet og sannhet? Om du mener en person gjør noe galt, sier noe galt, kan den personen kun endre det om de er klar over det. Alt for mange er for feige til det dessverre. Lenke til kommentar
tHz Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Fascinerende hvor lite sosialt kompetente folk er i disse sosiale-media-tider... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Vi lever jo i en tidsalder hvor folk nærmest er besatt av å bli fornærmet/såret/whatever og folk er for redde til å gjøre noe som kan tråkke andre på tærne. Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 2. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2015 Opplever stadig å måtte trekke meg unna en person som virker i overkant interessert. Interessen er i midlertid ikke gjensidig, og personen gjør meg kvalm. Først og fremst har vedkommende en svært "giftig" personlighet som jeg opplever som ufattelig irriterende på grensen til sinneutløsende. Hun snakker svært ofte nedsettende om alle andre enn seg selv. Hun er svært innpåsliten og jeg synes det er belastende å ha denne personen i nærheten som dessverre til tider er uungåelig. Hvordan kan man "kvitte" seg med en slik person? Nå sitter faktisk du som en feiging og snakker bak ryggen på denne personen. Hva med litt ærlighet og sannhet? Om du mener en person gjør noe galt, sier noe galt, kan den personen kun endre det om de er klar over det. Så konfronter personen, vær ærlig, og si ting som du mener, og hvis personen er villig til å endre seg er det ikke noe vits å "bli kvitt" den personen. Sannsynligvis vil personen nok reagere negativt til din sannhet, og vil sannsynligvis ikke ønske å være i nærheten av deg mer. Win/win situation. Får vel prøve å være ærlig. Problemet er at jeg virkelig ikke vil ha noe med denne personen å gjøre. En ting er at hun tar det til seg og utbedrer seg, men en annen er å holde henne unna for godt. Har du moglegheit til å unngå situasjonane der du møter denne personen? Har få muligheter til det, men trenger ikke snakke til personen sånn sett, noe jeg sjeldent gjør, men blir oppsøkt gang på gang. Lenke til kommentar
vnp Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 (endret) Hvorfor gjøre ting komplisert? Er dere barn med felles mor eller noe sånt? Om du er voksen er det da bare si at det ikke passer å treffes nå. Og når du sier det mange nok ganger på rad, så skjønner folk at dem er uønsket og holder seg vekke av seg selv. Ingen blir såret. Endret 2. desember 2015 av vnp Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Hva med litt ærlighet og sannhet? Om du mener en person gjør noe galt, sier noe galt, kan den personen kun endre det om de er klar over det. Alt for mange er for feige til det dessverre. Vi lever jo i en tidsalder hvor folk nærmest er besatt av å bli fornærmet/såret/whatever og folk er for redde til å gjøre noe som kan tråkke andre på tærne. Man får pakke fornærmelsene/sannheten inn i en boks med røde roser og parfyme og sende det med post, før man reiser på ferie. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Altså, man er ikke feig bare fordi man ønsker å rådføre seg med andre før man gjør noe man opplever som vanskelig. Det er ingen her som har bedt om at forumet skal rykke inn og ta praten, så bare chillæx littegrann og kom med rådene deres hvis dere har noen. 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Har du noen grunn til å måtte ha kontakt med denne personen? Jobb, slekt, felles venner? Lenke til kommentar
Andysowhatgg Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 et vel plasert slag i trynet hjelper altid, og det trenger ikke å være fysiskt. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Det beste er å få dem til å kvitte seg med deg. Hvis du gjør noe som får dem til å hate deg, vil de trekke seg unna deg på permanent basis. Lenke til kommentar
Andysowhatgg Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Venninna mi brukte en sånn innpå sliten fyr til å kjøpe henne en ny datamaskin også sletta hu han fra Facebook og alt og blokkerte nummeret hennes XD hahhaha 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå