GungFu Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Hei, jeg tenkte høre her inne om det er noen som vet om det er en enkel oppskrift (kode) som kan gjøre DVD delen av LG BP550 sonefri ? Jeg har googlet og også søkt i dette forumet på denne modellen, men har ikke hatt noe lykke med å finne dette. Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 (endret) Den er kanskje for ny til at sonefritt er ute ennå (hvis den er årets modell)? Har du prøvd tips på tidligere modeller, hender fremgangsmåte er lik. Mulig at sonefritt på DVD ikke har så stor oppmerksomhet lenger, så det kan ta tid før info kommer. Desverre kan det se litt dårlig ut. Du kan jo kopiere DVD til sonefri kopi, hvis det er få plater. Endret 2. desember 2015 av plankeby Lenke til kommentar
GungFu Skrevet 2. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2015 Det er ikke jeg som har denne maskinen, da jeg hører for en kompis av meg i USA. Av hva jeg har klart å søke opp så ser dette ganske dårlig ut... Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Hvis regionfri er viktig, så får han Google modeller på forhånd og slå til på januarsalget. Philips og Samsung har normalt vært lette å gjøre sonefri. Man får jo BR spiller her til under kr 300, da får han vel fint en til kr 150 i januarsalget i USA... Lenke til kommentar
GungFu Skrevet 3. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2015 Det er også et alternativ, men akkurat nå håper han å finne en enkel crack til den spilleren han allerede har. Jeg har sett at denne modellen blir solgt som sonefri både på DVD og Blu-ray, men jeg vet ikke om det er chip eller kode som har gjort den sonefri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå