Lassern Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 StreetArt Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Kjempestilig! Og personene er prikken over i'en. Og artig den helt til høyre for dem som vet hvem det hentydes til.. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Stilig ! Fint at du fikk med personene i forgrunnen som setter perspektiv på hvor store disse bildene egentlig er. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Flott bilde av stor gatekunst (både størrelse og utførelse) . Flott detalj med personene nederst i bildet . P.S hvem vet hva bjørnen griller ? Mvh Alec Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 1. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2015 Kjempestilig! Og personene er prikken over i'en. Og artig den helt til høyre for dem som vet hvem det hentydes til.. Tusen takk, Helene. Disse guttene skulle ta noen selfies foran kunsten og kom mens jeg holdt på med mine eksponeringer. Først tenkte jeg at det var litt ergerlig, for dette er en relativt langsom prosess og jeg hadde utrolig kort tid på meg mens sola stod parallelt med veggen. Men innså fort at de bare gjorde bildet mere interessant. Det ble en liten retusjobb av det, men jeg er strålende fornøyd med resultatet. Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 1. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2015 Stilig ! Fint at du fikk med personene i forgrunnen som setter perspektiv på hvor store disse bildene egentlig er. Mvh. Rolf Tusen takk, Rolf Man skal ha litt flaks iblant. Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 1. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2015 Flott bilde av stor gatekunst (både størrelse og utførelse) . Flott detalj med personene nederst i bildet . P.S hvem vet hva bjørnen griller ? Mvh Alec Tusen takk for hyggelig kommentar, Alec Det er vel en lek med navnet på en kjent "villmann" fra TV? Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Ja, det er fabelaktig hva de får til med disse sprayboksene sine. her ville jeg tatte en beskjæring på sidene da det utenfor ikke har noe å tilføre bildet og dessuten er en smule forstyrrende. Må være ganske svære greier når man ser menneskene foran. Roar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Kjempefint bilde! Enig med de andre - uten personene i forgrunnen hadde det ikke blitt så bra.. mvh Fredrik Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Fint bild med god komp jf personene som bekrefter størrelsen på kunstverket. .Ellers ening med Roar her med kutt på begge sider helt inntil selve rammen. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 6. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2015 Tusen takk for hyggelige kommentarer, Roar, Fredrik og Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg