Uxzuigal Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Yey, endelig fikk jeg det i posten : ) Evig etterlgentet, og verd tiden og vente også! Men uff, sitter for første gang helt fast i et Broken Sword spill, og jeg tror det ikke er en bug heller:) Jeg er på del 2 av Congo1 brettet (altså når jeg har spilt nico for første gang og kommer tilbake til congo, og skal inn i hulene) Her har jeg gjort "det jeg kan" og skal komme meg tilbake til kammeraten min Stedet jeg er: Utenfor hulen, der du ser kammeraten din i en bil nedenfor en bakke du ikke kan gå ned, du ser også 3 personer med våpen der.. Her er det en stein statue med noe kvister, som jeg prøver og tenne på , men de vil ikke ta fyr, har lettet og rotet over hele etter muligheter, men finner ingen.. noen som har en ide? Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Er ikke her for å hjelpe "desverre" men for å kommentere spillet. Fikk det også i dag og fy å tøft det er ! Er nok ikke langt unna der du er, så kommer jeg meg forbi skal jeg si deg hvordan Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Neeeiii!! Jeg vil også ha Broken Sword 3!! :grine: Er det bra, er det kongelig bra, er det best??? Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Neeeiii!!Jeg vil også ha Broken Sword 3!! :grine: Er det bra, er det kongelig bra, er det best??? Lenke til kommentar
notarget Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 (endret) Dere som har spillet. Hvordan er det? Bra? Grafikk, lyd? Hvilke andre spill kan sammenlignes? : Endret 16. november 2003 av notarget Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 16. november 2003 Forfatter Del Skrevet 16. november 2003 Spillet er *genialt* ligner på Monkey Island spillene Graffiken: Bra! Lyden: Kunne vært bedre gameplay: 100% Konge kontrollere: Uvant, men du kommer in i det! Historien: So far so good! Vanskelig: Neh, hvertfall ikke før Congo1 og der jeg er^^ Tar 1 time eller 2 og kommer seg dit. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 16. november 2003 Forfatter Del Skrevet 16. november 2003 (endret) Edit: kankke slette post? Jaja, kom meg forbi 1337 posts, *grøss* Endret 16. november 2003 av Snabben Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 (endret) Er ikke dette et slikt "pekogklikk-spill" da? Fikser ikke slikt jeg :grine: Men der vel bare å klikke masse på skjermen og håpe at det skjer noe ENDRET ENDRET Endret 17. november 2003 av Dinsdale Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 18. november 2003 Forfatter Del Skrevet 18. november 2003 Er ikke dette et slikt "pekogklikk-spill" da? Fikser ikke slikt jeg :grine: Men der vel bare å klikke masse på skjermen og håpe at det skjer noe ENDRET ENDRET værre en det:) bruker ikke mus! Lenke til kommentar
nkrystad Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 (endret) Åh, BS-serien er det beste som noen gang har blitt utgitt! Har spilt både The Shadow of the Templars og The Smoking Mirror. Ingen adventure-entusiaster kan ha vært foruten disse spillene! Når det gjelder walktrough Snabben, så tror jeg ikke det er gitt ut noen ennå, du må nok bare prøve deg frem. Kan dere i Gamer.no ta en anmeldelse av spillet, eller? EDIT: Spør her: http://www.adventurecompanygames.com/tac/f...ard=brokensword Endret 18. november 2003 av nkrystad Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Er ikke dette et slikt "pekogklikk-spill" da? Fikser ikke slikt jeg :grine: Men der vel bare å klikke masse på skjermen og håpe at det skjer noe ENDRET ENDRET <leke moddis>det er ikke låv med animert avatar </leke moddis> Jeg har aldrig hatt sansen for klikk and play spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå