Tunky Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 VS St. Marys 02.12.15 20:45 TV2 Sport Premium / TV2 Sumo Kvartfinale i årets Capital One Cup (Ligacupen). En gyllen sjanse for et trofé denne sesongen. I tillegg til de to ovennevnte lagene er Manchester City, Stoke, Bournemouth, Everton, Sheffield Wednesday og Middlesbrough igjen i cupen. Disse 6 lagene skal bli til 3 i løpet av tirsdagskvelden. Etter èn omgang i kampene ser det ut til at City, Everton og Stoke ikke uventet kaprer disse 3 plassene. Southampton mangler Forster, Rodriguez og Gardos på langtidsskader, mens Fonte er ventet å kunne spille kampen. Laget har også et av de mest spennende ungdomsakademiene i England, og det er ikke usannsynlig at de stiller med en del egenproduserte spillere - i alle fall på benken. For Liverpools del er skadesituasonen noe forbedret. Sakho, Ings, Gomez og Flanagan er fortsatt ute med langtidsskader, mens både Henderson og Sturridge fikk innhopp mot Swansea i hega. Coutinho har vært spådd en start igjen i ligacupen, men jeg blir ikke forundret om han hviles igjen - i alle fall fra start. Det er alltid vanskelig å gjette på lag i ligacupen, men jeg tar en sjanse på Liverpool sitt. For min del håper jeg Klopp stiller et sterkt mannskap siden vi har kommet såpass langt i cupen. Laget under er forholdsvis sterkt, men kan selvfølgelig toppes enda mer. Det er også en sjanse for at noen av ungguttene får sjansen. Jeg har satt opp Teixeira og Ibe som de eneste. Begge er vel å regne som A-lagsspillere nå, da ingen av dem er delaktig i U21-kamper. Ellers tror jeg ikke vi får se verken Brannagan eller Rossiter (fra start, i det minste), da begge startet U21-kamp i går og sistnevnte nylig er tilbake fra skade. Av andre akademispillere som har vært nevnt i A-lagssammenheng startet også Sinclair og Chirivella kampen i går. Det er heller ikke sannsynlig å se Jose Enrique få sin Klopp-debut, da også han spilte U21. Forøvrig var Enrique forholdsvis svak i den kampen. Bogdan Clyne - Skrtel - Lovren - Moreno Milner - Lucas - Emre Can Ibe - Benteke - Teixeira Benk: Coutinho, Sturridge, Henderson, Randall, Toure, Mignolet, Brannagan 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 B-team here, a-team out there Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2015 City, Stoke og Everton videre. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Viktig med et par tidlige mål så man unngår 120min med stanging. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2015 Håper vi unngår 120 minutter, ja. Klopp har forøvrig bekrefta at verken Hendo eller Sturridge starter, nettopp pga. faren for å få ekstraomganger. De holder ikke 120 min (sier Klopp altså). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Denne vinner vi. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 (endret) Viktig med et par tidlige mål så man unngår 120min med stanging.Det er bare hjemme Liverpool stanger. Southampton har ansvar for å underholde i denne matchen og er dermed mye enklere for Liverpool å spille. Endret 2. desember 2015 av indahla Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Gambling på sturridge, vet ikke om jeg liker det Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Syns det er helt greit. Origi kan ikke være alene der fremme, det hadde i hvert fall blitt katastrofe. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Det gikk fort gitt... Lenke til kommentar
indahla Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Da blir det 1-2 da.. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Det tok ikke veldig lang tid, nei. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Ja, og da var vi ute av den cupen... Lenke til kommentar
sector Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Jaja, Liverpool har enda tid til å snu kampen... 1 Lenke til kommentar
toreae Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Ser ut til at vi blir å trenge vært sekund. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 (endret) Lucas/Allen er nok ikke mitt favorittpar sentralt. Southampton ser ut til å ha høvelig grei kontroll over kampen i grunn. De ser skarpere ut. Endret 2. desember 2015 av oOF Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå