Netbit Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Hei Jeg kjøpte en Windows 10 Pro lisens, men fikk ikke bruk for den allikevel. Jeg rakk dessverre og aktivere den på en maskin. Er det allikevel vel mulig å returnere den på angrerett? I verste fall kan jeg selge den til noen andre? Det er ikke OEM jeg kjøpte. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Nei du kan ikke returene den (gjelder så fort plasten/seglene er brutt), og selge den når en aktivering er gjort er i beste fall tvilsomt, du kan ikke forvente mange kronene for en slik lisens, siden kjøper vet at du har brukt en kopi, hva hindrer deg å fortsatt bruke denne kopien, samt at du kan ha skrevet ned nøkkelen for fremtidig bruk. Så jeg ville aldri ha anbefalt noen å kjøpe en slik lisens. Det mest ryddige er at du tar tapet selv. 2 Lenke til kommentar
Netbit Skrevet 1. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2015 Takk for svar. Høres fornuftig ut det ja. Får vel bruk for den på ett tidspunkt. For å presisere skal maskinen den ble lagt inn på selges med ubuntu så var ikke ment om man kunne installare så selge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå