AnonymDiskusjon Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Har ei veninne som sliter veldig med sex (siden hun er veldig trang!) Så jeg tenkte jeg skulle kjøpe et "dildo sett" noe dildoer som var forskjellige størrelse som hun kunne trene med. Men jeg har store vansker med å finne størrelser eller lignende! HJELP! Anonymous poster hash: 3d5e9...b07 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 http://www.adameve.com/adult-sex-toys/sex-toy-kits/sp-extreme-toyz-collection-82743.aspx ?? De fleste har størrelsene skrevet ned i beskrivelsen, se litt ned på denne siden Intimategadgets er seriøse, jeg har kjøpt ting derfra før. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Her er en liten dildo fra kondomeriet. Her er det en som er litt dyrere. Her er det en til. Her er det en som er 18,5 cm som er ganske mye større enn starten på 13 cm. Kondomeriet har ganske godt utvalg, og hvis du bor nær en butikk så ville jeg gått dit. De har ofte veldig mye mer inne i butikk også Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Umm. Så vidt jeg vet nytter det ikke å utvide seg selv med en dildo. Hvis hun er så trang er det antagelig like nyttig å heller bruke tid på å slappe av og varme opp skikkelig. Snakker av egen erfaring, selvsagt. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2015 Umm. Så vidt jeg vet nytter det ikke å utvide seg selv med en dildo. Hvis hun er så trang er det antagelig like nyttig å heller bruke tid på å slappe av og varme opp skikkelig. Snakker av egen erfaring, selvsagt. Selvsagt nytter det. Vagina består for det meste av muskler og bløtvev, og som alle muskler kan også musklene i vagina strekkes og gjøres mer tøyelige. Selvsagt i kombinasjon med jevnlige kegel-øvelser, for å forhindre at de blir svake og slappe. Anonymous poster hash: c8c78...9a6 Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Ja, men man tvinger ikke opp åpningen med en dildo. Man lærer seg å få bedre muskelkontroll ved for eksempel knipeøvelser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå