Myrvolll Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Hei! Skal fatte meg i korthet, jeg er en svært allsidig spiller og kan ta "bitch rollen" og spille hvor som helst i et team. Jeg har god erfaring med både rifle, entryfragger, IGL og awp. Jeg er på utkikk etter ett team i 3 div eller høyere, og viktigst av alt er jeg på utkikk etter noen med stor motivasjon. Jeg er god på å gi konstruktiv kritikk og tåler å bli kjefta på. Starta med csgo igjen for litt over 1 år siden ca, så har ikke ekstremt med timer enda. Jeg er 21 år, fra Bodø...reiser på LAN hvor som helst i norge, så lenge jeg føler vi har en sjangs til å vinne! - Finner plass til å pracce hvilken som helst dag i uka som dere er vant til. Sannheten er att jeg er drittlei pugs, esea, faceit, hvor teamplay nedprioriteres og lengter etter noen tallentfulle, seriøse lagkamerater som vet hva teamplay er Spilte både 1.6 og CS:S aktivt og competetivt. 1900 timer ingame CS:GO Add gjerne for en prat =) http://steamcommunity.com/id/1q24326 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå