Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Av og på, frem og tilbake. Bør jeg kutte henne ut?

Anbefalte innlegg

Ja alle de kommentarene dine er tåpelige, når alt du egentlig burde anbefalt han var å bruke kondom.

Men istedet dro du frem sykdomskortet.....

Anonymous poster hash: 241a6...134

Kondom er ikke 100% dekket mot sykdommer, derfor er det bedre å holde seg unna slike sykdomsbærere som de ofte er. 

Men om du syns det er tåpelig så får, du bare gjøre det, det er slik jeg lever livet mitt og det er ganske bra så da anbefaler jeg det til andre.. Og synd du egentlig ikke får vist meningen din da du skjuler din identitet.. 

Du er fremdeles like tåpelig. Mennesker er også sykdomsbærere, så man skal holde seg unna de også.

Man skal bare ta livet av seg, siden man skal likevel dø en dag....

Jeeccezzz Skjerp dine argumenter. Sheldon Cooper...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aksepter at det finnes mennesker som ikke ønsker å ligge med de som ligger rundt, alle skal ikke være like vet du.

Så nå håper jeg du kan gi deg med denne trollingen slik at tråden kan komme tilbake til topic.  

Trollingen er det du som startet, da du ikke har kommer med noe konstruktivt til TS....

Eneste du har kommet med er å holde seg unna mennesker, da de sprer sykdommer.

Lenke til kommentar

Trollingen er det du som startet, da du ikke har kommer med noe konstruktivt til TS....

Herregud, for et mas og fjas. Det var ett tips til TS. Ikke ta deg så nær da..

Lenke til kommentar

Herregud, for et mas og fjas. Det var ett tips til TS. Ikke ta deg så nær da..

Og jeg har sagt hele tiden det er noe av det dårligste tipset som finnes....

Tåpelig er det også.

Du kan like gjerne skrive "pust luft" til alle her inne og kalle det for råd..... 

Lenke til kommentar

Ja alle de kommentarene dine er tåpelige, når alt du egentlig burde anbefalt han var å bruke kondom.

Kondom er ikke 100% dekket mot sykdommer, derfor er det bedre å holde seg unna slike sykdomsbærere som de ofte er. 

Men om du syns det er tåpelig så får, du bare gjøre det, det er slik jeg lever livet mitt og det er ganske bra så da anbefaler jeg det til andre.. Og synd du egentlig ikke får vist meningen din da du skjuler din identitet.. 

Du er fremdeles like tåpelig. Mennesker er også sykdomsbærere, så man skal holde seg unna de også.

Hvorfor spørre om råd for så å overse dem totalt?

Ville du ikke ha råd da du startet denne tråden?

Sannheten og virkeligheten er ofte brutal, og du har kanskje ikke innsett det enda.

Lenke til kommentar

Hvorfor spørre om råd for så å overse dem totalt?

Ville du ikke ha råd da du startet denne tråden?

Sannheten og virkeligheten er ofte brutal, og du har kanskje ikke innsett det enda.

Ikke jeg som er TS, men jeg har adressert Salvesen i det tåpelige rådet som han kom med helt i starten og alle de tilsvarende som han standhaftig holder ved. Ikke et råd som har noe direkte med saken til TS har han kommet med annet at det er en flott oppskrift på å få klamydia ved å fortsette med henne akkurat som om hun kunne produsere denne sykdommen.

Klamydia som han selv ikke har hatt, men uttaler seg om som en teoretisk mulighet for å få.

Han får tydeligvis lovt til å fortsette med sin svadaprat og har beveget seg langt vekk fra det det egentlig handler om....

Lenke til kommentar

TS her.

Møtte på henne og det som tydeligvis er kjæresten hennes i går. Hver gang hun møtte meg uten at han var tilstede så prøvde hun å kysse meg, for deretter å be meg holde kjeft og ikke fortelle han noe om oss.

Hun var tydelig ukomfortabel og syntes det var en vanskelig situasjon.

Typen hennes hadde ingen anelse om hvem jeg var, så han pratet villig med meg om henne og hvor bra de hadde det. Samtidig har hun hele denne uken sendt meg meldinger hvor hun sier at hun ikke treffer noen og savner meg, og hvor hun sier at hun ønsker å reparere forholdet vårt. Til og med sendt meg nakenbilder helt uoppfordret.

Så nå skal jeg ta litt igjen. Hun fortjener all dritt hun kan få.

Anonymous poster hash: d6bab...3bd

Lenke til kommentar

Altså der er du som forsøpler denne tråden med å bare snakke "piss" om min kommentar. Om du hadde ført en saklig diskusjon hadde du motbevist min påstand. Men i steden tar du deg bare ekstremt ner og maser og fjaser om dette dagen lang. Tror du det hjelper TS?

Bare se hvordan det gikk med Charlie scheen eller hva han heter feks, det er en helt åpen bar risiko når en holder på slik. At folk ikke liker det bør du respektere.

Lenke til kommentar

TS her.

Da sendte jeg "kjæresten" hennes en melding, med bilder av noen av samtalene våre. Han har ikke svart, men hun har ringt meg og er skikkelig sint og hysterisk.

Så da er jeg egentlig fornøyd, hun har fått akkurat det hun fortjener. Nå skal jeg bare la være å svare på meldinger hun sender.

Fy faen jeg har fått meg en lærepenge.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...