Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Av og på, frem og tilbake. Bør jeg kutte henne ut?


Anbefalte innlegg

Jeg traff ei dame gjennom felles bekjente tidligere i høst. Hun ble med meg hjem etter en kveld vi var ute sammen på byen, og vi hadde en ganske bra kveld med sex hos meg. Dagen etter utvekslet vi både telefonnummere og snapchat, og hun sa at hun gjerne ville gjøre dette igjen. Etter dette tok hun kontakt med meg, og vi begynte å treffes for å ha sex oftere og oftere.

Vi tok kontakt med hverandre, møttes for å ha sex enten hos meg eller henne, pratet litt etterpå, også dro den andre parten hjem. Utenom det så gjorde vi ikke stort sammen, bortsett fra at vi veldig ofte traff på hverandre gjennom felles bekjente.

 

Etter å ha holdt på sånn rundt en måneds tid inviterte hun meg hjem til seg for å holde på med det som nå hadde blitt en hyggelig vane. Denne gangen sa hun til meg at hun likte meg veldig godt, og ønsket at det her skulle bli mer seriøst. Det tok meg litt på sengen, og jeg ga henne ikke noe klart svar den dagen, men denne gangen sov jeg over hos henne. Et par dager senere møttes vi igjen hos henne og jeg fortalte henne at jeg også likte henne godt og ville treffe henne mer.

Pga. felles bekjente visste jeg også at hun hadde holdt på på samme måte med noen andre samtidig. Siden dette til nå ikke hadde vært noe mer enn sex brydde jeg meg ikke om det. Men når jeg nå også sa at jeg likte henne, så sa jeg også fra om at vi det skulle bli noe mer så ønsket jeg at hun skulle avslutte med de andre.

 

Dette var hun først nølende til, men etter hvert sa hun at det var greit. Nå begynte vi å faktisk date og gjøre ting sammen og sov ofte sammen. Etter å ha holdt på sånn i en 2-3 uker så sendte hun meg en melding sent en fredagskveld hvor hun skrev at hun ikke helt skjønte hvor vi stod, og at hun fortsatt holdt på med andre. Jeg ble ganske irritert, men siden jeg nå hadde følelser for henne så sa jeg rett ut at jeg ville ha henne. Hun ble tilsynelatende glad og ville treffe meg til lunsj på lørdagen. Pga jobb måtte jeg takke nei til dette, og jeg hadde også en bursdagfest jeg skulle på senere på kvelden.

Sent på lørdagskvelden ringer hun og sier at hun vil treffes. Jeg sier at det kan vi gjerne, men først skal jeg bli ferdig med festen jeg er på. Videre maser og maser hun på at jeg skal komme og møte henne, så jeg drar til slutt for å møte henne. Når jeg kommer til utestedet sitter hun arm i arm med en annen fyr og spiller dum når jeg kommer bort til henne.

Jeg blir rasende og sier at enten så blir du med meg, eller så vil jeg ikke treffe deg igjen. Hun reagerer ikke, og jeg drar hjem.

 

Dagen etter ringer hun og er lei seg, og vil gjerne treffes. Så vi treffes og hun forteller, tydelig opprørt, at hun var sur for at jeg ikke kunne treffe henne tidligere, og ville gjøre meg sjalu. Jeg fastholder at jeg ikke vil være med henne hvis hun absolutt skal treffe andre samtidig. Hun svarer at det er meg hun vil ha, og at hun skal avslutte med de andre hun også har holdt på med.

 

En uke senere når hun kommer til meg for å bli over natten, sier hun at hun vil vi skal være kjærester, men at hun ikke vil slutte å treffe andre. Og hun er helt klar på at det ikke ville vært greit om jeg hadde gjort det samme. Igjen blir jeg gretten og sier at det ikke er greit. Hun blir opprørt over det, men sier igjen at hun skal gjøre det slutt med andre.

Dagen etter gjør jeg det slutt. Hun begynner å gråte og trygler om at jeg ikke skal gjøre det, men jeg klarer ikke stole på denne dama lenger.

 

En uke går uten kontakt med hverandre, før jeg treffer henne tilfeldig. Etter det starter hun å sende meldinger og frekke snaps hvor hun forteller hvor mye hun savner meg. Dette fortsetter i 2 uker før jeg endelig ber henne slutte. Samtidig har jeg fått vite fra våre felles bekjente at hun fortsatt har sex med andre, og de forteller også at hun har sendt "skrytesnaps" til dem at hun har vært med andre. Da bestemmer jeg meg for å sette dama på plass, og fortelle henne hvor falsk jeg synes hun er. Hun griner og alt det der, og igjen trygler meg om å ta henne tilbake.

 

Helgen etter er vi på samme fest, og ut på kvelden drar hun meg vekk fra andre og sier at hun vil snakke. Motvillig blir jeg med, og vi setter oss alene. Jeg er fortsatt sint på henne, men igjen trygler hun om at vi skal fortsette å treffes. Igjen forteller jeg henne hva synes om hva hun har holdt på med, og da knekker hun plutselig helt sammen. Hun begynner å strigråte og forteller om store problemer hun har med seg selv (Selvtillit, tillitsproblemer til andre, depresjon +++). Til slutt setter hun seg i et hjørne og bare gråter. Jeg prøver såvidt å trøste henne, før hun til slutt spør om jeg kan få henne bort fra festen (Det hadde nå blitt en ganske stor scene). Hun har nå klart å drikke seg ganske full, og jeg hjelper henne hjem og får henne i seng. Hun gråter hele veien og jeg blir der over natten bare for å trøste henne.

 

Dagen derpå prater vi lenge sammen, og hun er tydelig flau etter gårsdagen. Uansett er jeg ganske happy for at hun endelig har vært helt ærlig med meg, og endelig har hun virket ekte. Det ender med at hun tar initiativet til et kyss, og det utvikler seg, men blir plutselig avbrutt da venninnen hennes ringer og sier at hun er på vei bort.

 

Nå sitter jeg her og skjønner ikke helt hva jeg skal gjøre. På den ene siden er jeg fortsatt forelsket, men jeg er også drittlei av hele greia og kjenner på følelsen av at det er bortkastet å gi dette en sjanse til. Det er krevende og slitsomt at det skal være så mye styr og frem og tilbake.

Felles venner mener hun har veldig følelser for meg, og at det kom veldig tydelig frem den siste helgen, men jeg sitter med følelsen av at det her ikke kommer til å ende bra uansett.

De mener jeg bør gi henne en sjanse til, men jeg klarer ikke bestemme meg for om jeg vil eller ikke. Og akkurat nå tærer det på meg. Jeg vet ikke om jeg fikser en runde til med å gå rundt å lure på om hun ligger med andre eller ikke.

 

Dette ble en liten novelle, men jeg setter pris på svar. Akkurat nå trengte jeg mest bare å lufte tankene til noen andre enn folk som kjenner oss begge. Jeg har aldri vært i involvert med noen som har krevd så mye eller laget så mye drama før. Hun er utrolig pen, og faktisk skikkelig god i senga. Men jeg kan ikke basere hele forholdet på sex, det er langt forbi det nå.

Det kan nevnes at hun er 22 og jeg er 27, og at jeg ikke kan unngå å treffe på henne fremover.

 

 

Anonymous poster hash: f0d21...ee4


Anonymous poster hash: f0d21...ee4



Anonymous poster hash: d6bab...3bd
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville droppet henne.

I det dere startet å snakke om at det kanskje var interesse for noe mer mener jeg det burde stoppet. Og slik jeg leser det har hun fortsatt med andre, og i tillegg sagt at hun ikke vil stoppe med det.

 

Nei, her ville jeg likegodt droppet henne først som sist (med mindre du er intr i et "åpent" forhold hvor bare hun kan ligge rundt, det høres ikke sunt ut)

 

GLHF :w00t:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ta det fra en som har lært på den skikkelig tunge måten ....  LØP!

 

Hvis du synes det har vært krevede og slitsomt, alt før dere har en tannbørste hos hverandre, så høres det ut som en skikkelig dårlig start.  

 

Hjelper ikke noe at hun er ærlig, når hun tydeligvis er et annet menneskeslag med andre verdier og prioriteringer en deg. Bare det at hun var ærlig om at hun ville holde på med andre samtidig vitner om at hun ikke forholder seg til andre mennesker på samme måte som deg (og folk flest forøvrig). 

Lenke til kommentar

TS her.

Hun sender fortsatt meldinger om at hun savner meg og at det kribler i magen hver gang hun ser meg. Men magefølelsen min sier også at jeg burde droppet det her for lenge siden. Nei, hun skal ikke få tvunnet meg rundt lillefingeren sin, og jeg kjenner at jeg har null tillit til henne.

Takker for svar! Nå må jeg bare forberede meg til samtalen, og til at hun garantert kommer til å begynne å gråte og trygle.

 

Anonymous poster hash: d6bab...3bd

 

Anonymous poster hash: d6bab...3bd

Lenke til kommentar

Fra et offer til et annet, kutt ut kontakten.

 

Var selv i et sånt forhold i nesten 9 år, så jeg vet hun tvinner deg rundt lillefingeren.
Hennes gråt er ikke ekte, men hennes verktøy for å få viljen sin.

 

Min elskerinne var, og er enda gift. Hennes seksuelle "frisprang" ble bare grovere og grovere. Fant ut at hun hadde vært på et swingerstreff i utlandet på en av sine jobbreiser tidligere i år.
Hun har vel hatt sex med ca 20 stykker disse årene.

 

Men nå er det endelig over.

 

Så vennligst lytt til erfarne fjellfolk.... he he



Anonymous poster hash: 241a6...134
Lenke til kommentar

 

Høres ut som en fin oppskift på klamydia og det som verre er, av helsemessige årsaker bør du holde deg unna..

 

Skriver du av erfaring?

 

Anonymous poster hash: 241a6...134

 

 

Ikke personlig, nei. Men de jeg kjenner som har vært uheldig og fått slike sykdommer har ofte fått de av jenter med lignende historier. 

Lenke til kommentar

TS her.

Hun sender fortsatt meldinger om at hun savner meg og at det kribler i magen hver gang hun ser meg. Men magefølelsen min sier også at jeg burde droppet det her for lenge siden. Nei, hun skal ikke få tvunnet meg rundt lillefingeren sin, og jeg kjenner at jeg har null tillit til henne.

Takker for svar! Nå må jeg bare forberede meg til samtalen, og til at hun garantert kommer til å begynne å gråte og trygle.

 

Anonymous poster hash: d6bab...3bd

 

Anonymous poster hash: d6bab...3bd

Hun sweet talker deg, det er bare tull.... hun spiller på følelsene dine.... hun vet at du føler det på den måten med henne og hun vil skrive noe som du føler "treffer deg rett i hjertet" fordi du føler det samme osv.... det er BARE tull jeg lover deg. Veldig vanlig teknikk det der..... tekstbook sweet talking

 

Anonymous poster hash: ac2d1...305

Lenke til kommentar

 

 

Høres ut som en fin oppskift på klamydia og det som verre er, av helsemessige årsaker bør du holde deg unna..

 

Skriver du av erfaring?

 

Anonymous poster hash: 241a6...134

 

 

Ikke personlig, nei. Men de jeg kjenner som har vært uheldig og fått slike sykdommer har ofte fått de av jenter med lignende historier. 

 

 

Og de jentene hadde utviklet sykdommen helt av seg selv, eller hadde de fått det av en f.eks. annen mann?

 

Anonymous poster hash: 241a6...134

Lenke til kommentar

 

 

 

Og de jentene hadde utviklet sykdommen helt av seg selv, eller hadde de fått det av en f.eks. annen mann?

 

Anonymous poster hash: 241a6...134

 

 

Altså, om det var en mann eller dame det handlet om spiller ingen rolle.. 

 

Jeg er en mann og har opplevd det i fra den siden. 

 

 

Tåpelig retorikk av deg.

Siden ingen har overlevd livet, kan like gjerne bare gå hen og dø- retorikk....

 

Anonymous poster hash: 241a6...134

Lenke til kommentar

 

 

Tåpelig retorikk av deg.

Siden ingen har overlevd livet, kan like gjerne bare gå hen og dø- retorikk....

 

Anonymous poster hash: 241a6...134

 

 

Hva er det du prater om, jeg sier jo at kjønn ikke spiller noe rolle det er holdningen til personen som ligger rundt. Jeg ville sagt det samme uavhengig av hvilket kjønn det er snakk om. Men jeg er mann og har kompiser som har opplevd dette fra andre damer, da er det jo åpenbart at jeg snakker om de erfaringene, ikke de jeg ikke har hatt.

 

ps tåpelig av deg å prøve å "dumme" ut andre bak anonyme funksjoner..

Endret av Salvesen.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...