Rolf Kristensen Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Demolition Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Ja den var langarma gitt! Jøje meg for en jobb tenker jeg. Jeg liker bedre å bygge enn å rive jeg. Fint reportasjebilde dette. Lyset gjorde det lille ekstra her. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Dokumentasjon vil jeg si. Sørgelig med rivingen, men lukta er i all fall borte. Et godt komponert bilde. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Stilig bilde av "river'n" som ser ut til å trosse naturlovene med sin lange arm. Fin komposisjon og bra eksponert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Dette må vel til for å gjøre plass for noe nytt og forhåpentlig bedre. Flott bilde og dokumentasjon av rivingen . Mvh Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Slett ikke noen dårlig framstilling av rivningen. Henger meg gjerne på helene her. Så langarma at en gorilla ville blitt misunnelig. Roar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Flott doku-foto dette, Rolf! mvh Fredrik Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 2. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2015 Mange hjertelige takk til dere alle og en hver for de positive kommentarene ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg