odargofot Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 milky mjøsa Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
inge Kvalsvik Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Flott bilde, likte dette. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Kjempefint! Sånn har jeg også lyst å få til... Lenke til kommentar
odargofot Skrevet 1. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2015 takk! Det er nok overkommelig å få til, har eksperimentert i et par uker nå og er veldig nybegynner på det her. Veldig moro:) Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Spennende, og vellykket. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Flott komponert og eksponert Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Jeg ser de før meg er fornøyd - noen liker høye himler som dreper dybden i bildet.. Her ville jeg halvert - kanskje t.o.m fjernet 2/3 av himmelen for å senke betrakters blikk og hente ut dybdefølelse. Dermed har jeg gitt deg forslag til både en V2 og også en V3 der de nederste 2/3 blir det dominerende i bildet og det flotte lyset i horisonten blir plutselig svært viktig for bildet. Dermed har jeg ikke sagt noe stygt om det flotte bildet ditt - bare gitt deg tips om hvilke muligheter som finnes i det. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg