IngvaldNordland Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Hjemturen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 De er så kule disse bildene dine! Liker de kjempegodt! her var det innmari fine farger og masse flotte linjer. Fabelaktig flott! Et av dine aller beste tror jeg Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 1. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2015 De er så kule disse bildene dine! Liker de kjempegodt! her var det innmari fine farger og masse flotte linjer. Fabelaktig flott! Et av dine aller beste tror jeg Hei : ) Dette var svæt hyggelig å lese!! mvh Ibn Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 God fotokunst. Kreativt, og med tydelig Ingvald Nordland signatur. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
karoald Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Stili bilde----fine farger--likte bilde godt. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Nok et finurlig bilde der man blir sittende å lure på hva man egentlig ser. Jeg ser to damer og en sykkel på toppen av en bygning under oppførelse og samtidig er de også på vei ut på et virvar av brygger og pirer mens himmelen fremstår som om det er et masseangrep fra oven mot vår lille jord. Roar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Kunstnerisk bilde. Liker! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg