dordar Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Halla. Jeg har blitt lurt en gang kjøpte et trust familiy cam.. det stod 3.3 mpixel. Men det er ikke det har jeg funnet ut. . Nå skal jeg kjøpe nytt har sett litt på Kodak Easyshare DX6430 prisen er bra. Eneste jeg lurer på er det med minnet. SD minnet ? er det bra? er rimelig dyrt. hvor mange bilder holder 128 MB? og 16 mb? Mvh david Lenke til kommentar
snurre1 Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Et minnekort på 16mb kan du glemme. Har selv Canon PowerShot S30 (meget fornøyd) og på beste oppløsning får jeg ikke plass til mer enn ca 7-8 bilder på dette kortet. På et 128 mb kort får jeg plass til ca 75-80 bilder med kamera innstillt på beste oppløsning. Dersom du reduserer kravet til oppløsning kan dette økes til flere hundre bilder. Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Kodak DX6340 er testet her på Akamera.no. Følger "Tester"-linken i menyen, så kan du gjøre deg opp en mening om kameraet passer for deg. SD-minne er "bra" det, og om prisene er gode kan du enkelt finne ut i produktguiden vår. Lenke til kommentar
dordar Skrevet 16. november 2003 Forfatter Del Skrevet 16. november 2003 jeg skal bruke dette kameraet på fester etc. er kamera bra i mørket? og er det bra i sterkt lys? f-eks disko lys. bør jeg kjøpe 258 mb sd minne? eller pleier 128 å holde?? takk for alle svar så langt. men fortsett å svar ! Noen andre opplysninger jeg bør få vite før jeg kjøper det så si ifra! Mvh David Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå