Kurderen Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Hei, Nå har jeg vært på jobbintervju og er innstilt som nummer 6 av 8. Under intervjuet fikk jeg hele tida tilbakemeldinger om at jeg svarte bra. Og de syntes at jeg var en interressert kandidat. Noen som vet hvordan man ligger an og om det kan gå galt? Er det mulig å rykke 3 plasser? Innstillingsrådet kan jo jobben sin og jeg er ikke den første de ansetter. Pleier tilsettingsrådet å justere mye på innstillingsrådets forslag til annsetelse , med mindre noen er forbigått på urettferdigvis når det gjelder kvalifikasjoner. Takker for svar^^ Lenke til kommentar
Visum Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 (endret) Flott om du forteller hvilken stillingen evt. fagområde det gjelder. Endret 1. desember 2015 av Vinterstund 1 Lenke til kommentar
Kurderen Skrevet 1. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2015 NAV/Juss^^ Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Har du bedt om å få utvida søkeliste? Det å sjå kven andre som har søkt, og kva utdanning og erfaring dei har vil nok kunne gi ein god peikepinn på kor stor avstand det er mellom søkarane som er innstillt. 1 Lenke til kommentar
Kurderen Skrevet 1. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2015 Det er ikke vanlig å be om det før inntillingsrådet har vedtatt tilsetting eller når man ikke er innstilt. Men jeg er jo innstilt Eller på en annen måte å si det på: Det er 8 ledige stillinger og jeg er nummer 6 av de 8 som skal få jobben. Spørsmålet er mer rundt tilsetingsrådet liksom.... Om de som er innstilt kan miste plassen sin der de er nå^^ Lenke til kommentar
Kurderen Skrevet 4. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2015 Da visste det seg i mitt tilfelle at tilsettingsrådet ikke endrer på innstillingsrådets innstilling. Da har jeg fått jobb i NAV istedenfor å gå på NAV^^ Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Først og fremst gratulerer med ny jobb. Erfaringsmessig gjør ikke tilsettingsrådet noen andre vurderinger i rangering så lenge innstillingen er enstemmig og begrunnet. Det kan skje i svært sjeldne tilfeller at tilsettingsrådet ikke anser kandidatene som er innstilt som skikket. 1 Lenke til kommentar
Kurderen Skrevet 4. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2015 Først og fremst gratulerer med ny jobb. Erfaringsmessig gjør ikke tilsettingsrådet noen andre vurderinger i rangering så lenge innstillingen er enstemmig og begrunnet. Det kan skje i svært sjeldne tilfeller at tilsettingsrådet ikke anser kandidatene som er innstilt som skikket. Tusen takk Det var da bra svar, nå gjelder å starte ny tråd om flytting^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå