Gå til innhold

Hva med litt flere produkter på HW.no's Prisguide

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er jo ikke kabinett det viktigste her på HW heller da.. se på navnet..

Og lian-li er heller ikke blant de kabinettene som er aktuellt å sammenligne, siden få webshopper selger dem, HW sin prisguide er hovedsaklig for maskinvarer, altså det indre..

ergo

Endret av [ergo]
Lenke til kommentar
' date='16/11/2003 : 00:44'] Nå er jo ikke kabinett det viktigste her på HW heller da.. se på navnet..

Og lian-li er heller ikke blant de kabinettene som er aktuellt å sammenligne, siden få webshopper selger dem, HW sin prisguide er hovedsaklig for maskinvarer, altså det indre..

ergo

Er jo litt enig ja.Men de har jo endel kabinetter der på prisguiden.Hadde vært fint å se noen erfaringer fra andre kabinetter også :-)

Lenke til kommentar

Trukke det er så utrolig lett og drive/oppdater den Prisguiden heller da, i tilli\eg til at man skal hole hw.no gående kanskje skrive en artikkel. Prisguiden er ikke det viktigste på hw.no, det er tross alt Forumet, som gjennomgår mye overhaling nå. De kommer nok til og legge til mer etterhvert, men man må smøre seg med litt tålmodighet.

Lenke til kommentar
Altså, kan dere ikke la fyren requeste dette da, uten at dere må gjette på om det er vanskelig å legge til? :wow: Det finnes jo faktisk en egen, prioritert post hvor de ber om ting som kan bli lagt til. Hva med å heller henvise fyren til den istedenfor? (http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=155305) :yes:

Er vel enig der, men man må jo få lov til å diskutere hvorfor også.. det er det som er forum :p:

ergo

Lenke til kommentar
' date='16/11/2003 : 02:02'] Er vel enig der, men man må jo få lov til å diskutere hvorfor også.. det er det som er forum :p:

ergo

Agreed, men hvis folkene ikke har så mye å legge til for øyeblikket er det vel bare en god ide? Hadde du kommet med et annet forslag som ville vært bedre å legge til skulle jeg ikke sagt noe, men når du vil "hindre" HW.no å legge til kabinetter i prisguiden kun fordi "Kabinetter ikke er det viktigste på HW.no" og "Det er få webshopper som selger dem" synes jeg du burde få litt refs ;)

Lenke til kommentar
trodde hw var bygd på prisguiden jeg, men men!
Hardware.no ble dannet 26. mars 1998 av undertegnede. Det var et mylder av butikker som solgte datautstyr, og jeg savnet et nettsted hvor man enkelt kunne finne ut hvor prisene var best. Derfor la jeg ut en enkel side plassert på Geocities der jeg sammenliknet priser på RAM-brikker og prosessorer i over 40 butikker.

Men selv om HW.no var bygd på prisguiden betyr ikke det at det er den viktigste funksjonen her :)

Lenke til kommentar
,16/11/2003 : 02:02] Er vel enig der, men man må jo få lov til å diskutere hvorfor også.. det er det som er forum  :p:

ergo

Agreed, men hvis folkene ikke har så mye å legge til for øyeblikket er det vel bare en god ide? Hadde du kommet med et annet forslag som ville vært bedre å legge til skulle jeg ikke sagt noe, men når du vil "hindre" HW.no å legge til kabinetter i prisguiden kun fordi "Kabinetter ikke er det viktigste på HW.no" og "Det er få webshopper som selger dem" synes jeg du burde få litt refs ;)

Du vinner denne runden.. er trøtt.. :mad:

Lenke til kommentar

Ffs, joda - selvsagt! Lian Li og alle andre kabinetter burde vært i prisguiden. Alle PSUer burde vært i prisuiden, kort sagt alt av alt som finnes i webshopper burde vært i prisguiden! I det minste i frisøk (eller gjør det det fra før av?) Poenget et at vi som brukere bør aldri gi oss *tar litt ære, det har blitt voldsomt bra de siste 2 årene!*, gi webshoper beskjed om at vi bruker hw.no (dette er viktig, kanskje det skulle vært en rapporteringsknappting-dingseboms ett eller annet sted?) osv. Lørdagkveld, kl 3.30, ha meg unnskyldt!

Lenke til kommentar
Ffs, joda - selvsagt! Lian Li og alle andre kabinetter burde vært i prisguiden. Alle PSUer burde vært i prisuiden, kort sagt alt av alt som finnes i webshopper burde vært i prisguiden! I det minste i frisøk (eller gjør det det fra før av?) Poenget et at vi som brukere bør aldri gi oss *tar litt ære, det har blitt voldsomt bra de siste 2 årene!*, gi webshoper beskjed om at vi bruker hw.no (dette er viktig, kanskje det skulle vært en rapporteringsknappting-dingseboms ett eller annet sted?) osv. Lørdagkveld, kl 3.30, ha meg unnskyldt!

for et objektivt og konstruktivt innlegg :grumpy:

Lenke til kommentar

Hei, Microplex som er importør av Lian Li-kabinetter er ikke med i prisguiden per idag, så derfor blir det lite prissammenligning på disse kabinettene. Likevel er det svært interessant å få disse produktene inn i prisguiden, da vi ønsker å satse vel så mye på produktinformasjon som sammenligning av priser.

Den store utfordringen vår er å holde prisguiden oppdatert. Vi er kun en håndfull medarbeidere som legger inn produkter på fritiden, og det er begrenset hvor mange vi rekker å legge inn. Vi har per idag 39 kategorier og vedlikeholde, og det ligger totalt 5800 produkter i databasen vår.

Fordi det tar en del tid å legge til produkter med spesifikasjoner, bilder, og søkekriterier vil vi svært gjerne ha hjelp av flere entusiastiske sjeler.

Hvis noen vil ta på seg å legge inn Lian Li kabinettene i prisguiden skal jeg gledelig gi dere en innføring i hvordan dette gjøres :-)

Og for de som lurte: Prisguiden var den viktigste og mest sentrale delen av Hardware.no da vi startet opp. I dag har vi mange andre tjenester på Hardware.no i tillegg, men jeg tørr påstå at prisguiden ikke er noe mindre viktig for det.

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...