Nitrius Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Vet at det finnes haugevis av treningssentre i dette området, men i håp om å slippe å ta turen innom alle, så har kanskje noen her erfaringer de kan dele? Er på utkikk etter et treningssenter som har godt utvalg av utstyr til styrketrening, da mest forbeholdt stang, knebøy, markløft, benkpress osv... Bruker for øyeblikket Fresh Fitness, og de funker, men til tider litt lite utstyr med tanke på hvor mange folk som bruker sentrene. I utgangspunktet så bryr jeg meg lite om hva treningssenteret har av fasiliteter så lenge de har nok styrketrenings utstyr, og foretrekker helst å dra mot Lørenskog/Lillestrøm kontra inn i Oslo sentrum. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 10. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2015 Ingen forslag? Vært innom Bare Trening og Elixia på Kalbakken så langt, og de funker, men prishoppet mellom Fresh og Elixia er ikke helt verdt det for min del. Bare Trening er derimot en god kandidat. Tar gjerne imot flere erfaringer fra diverse treningssentre rundt om Lenke til kommentar
Deltiden Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Condis på Lørenskog? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 10. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2015 Condis på Lørenskog? Tanken har slått meg, trener du der selv? Isåfall noen ord å dele om stedet? Lenke til kommentar
Deltiden Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Nja, var medlem på Stovner og kunne før i tiden trene på alle sentre. Veldig fint senter med godt utvalg av maskiner og utstyr. Bra vekter, gode møller (har jeg hørt), fine garderober og dusjer, veldig bra på frivekt. Alltid vært fornøyd med å trene der, anbefaler absolutt å ta en prøvetime! 1 Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 2. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2016 Prøver meg på en liten bump her. Noen som har flere forslag? Noen som har erfaring fra Actic eller fitness.xpress f.eks? Skulle gjerne hatt et treningssenter som er mer sentrert mot powerlifting/strongman, men de er det vel heller få av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå