karasjok Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Fikk et spill fra Playcom.Spillet er som nevnt Max payne 2,det skal være 3 stk CD´er.Install1,Install2 og Play. Jeg har utrolig nok fått 2 stk Install 1 CD´er! Pakken var emballert,så det er nok fabrikasjons feil? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 jeg har da vitterlig 2 cder. install og play. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Og hva lurer du på? Hvis du lurer på hva du skal gjøre så er det jo bare og klage.. :-) Lenke til kommentar
karasjok Skrevet 16. november 2003 Forfatter Del Skrevet 16. november 2003 Ja,men på CD´ene så står det INSTALL1 (2stk) og PLAY på den tredje plata.Skal ikke det stå INSTALL1 og INSTALL2 på den andre? Lenke til kommentar
Fury Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Ja, du skal ha et stykk Play CD, og et stykk Install CD. Har du to Install CD'er, så har fabrikanten pakket feil Ta kontakt med play.com så ordner det seg sikkert... Lenke til kommentar
ilex Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 er da ikke noe problem hvis karen har fått en extra install cd. . se på det som en backup kopi Lenke til kommentar
Vice Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Ja, du skal ha et stykk Play CD, og et stykk Install CD.Har du to Install CD'er, så har fabrikanten pakket feil Nei ikke ett stk. install CD. Men TO stk. Henholdsvis Install1 og Install2. (+play) Alle tre CD'ene har også forskjellig bilde på seg. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Hmm jeg har bare 1 install cd og 1 play cd... jaja sånn kan det gå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå