Gå til innhold

Parkeringsplass...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kreativ komposisjon, og kreativ oppmerking av parkeringsplassene !

Mvh Ragnar

Ett artig påfunn av de ansvarlige :) Forøvrig også en artig vinkling på bildet :)

Ut i fra bilparken å dømme, skulle en ikke tro dette er fra Cuba. med fire ganske nye Peugeoter til høyre og en ganske så ny Mærsj på motsatt side.

En er jo mest vant til å se gamle Amerikanere og Ladaer derfra :)

Mvh. Rolf

Hei! Jeg står oppe på balkongen til Revolusjonsmuseet og tar dette bildet. :)

Litt feilslått var det jo med disse tegningene for så vidt.  Ingen har jo turt å kjøre bilen helt inn på plassen sin. :)

Riktig morsom påfunn var det nå lell, vi lo nå godt når vi så det i alle fall. :lol:

Veldig pussig at det var så mange like Peugeoter, de må ha tilhørt et firma eller museet kanskje.

Det er jo ikke bare gamle Amerikanere på Cuba, sev om de kanskje er i flertall, men der er ikke mange dyre flotte biler.  Tror jeg så en grisedyr bil, en Audi tror jeg det var.

Tusen takk for hyggelige komentarer ! :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Kreativ og fantasifull gatekunst.

Hvis tegningene beskriver det som skal parkere der , er det vel den store flua jeg er mest bekymret for .

Flott observert og formidlet.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Her blir man vel også sittende å lure på hva er det pila i bånn på bildet viser vei til???

Artig perspektiv og vinkel der du med 1 mm. klaring unngår hjørneutgang oppe til høyre.

Roar

Artig bilde, Helene.

Liker!

- Fredrik

Hehe! :wee:  Av og til er 1mm nok, er det ikke det Anne Prøys synger Kneppen? :grin2:

Pila peker vel mot en tanks faktisk.

Hyggelig dere titter innom :new_woot:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...