Jooakim Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Thin Lizzy - Live and Dangerous klart best Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 (endret) -_- sa folk Endret 1. mars 2009 av Acrid Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Hoj, gammel tråd! Mitt favorittlivealbum er uten tvil Dream Theater - Once In a Livetime. Liker spesielt når de begynner å wanke skikkelig på Take The Time. Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Pink Floyd - The Pulse har ihvertfall en spesiell plass i hjertet mitt Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Kan jo også nevne "Rammstein - Live aus Berlin" Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 jeg sier bare: Death - Live in LA Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Nada tvil, tidenes livealbum er The Who Live at the Royal Albert Hall (with special guests: Bryan Adams, Noel Gallagher, Kelly Jones, Kennedy, Eddie Vedder and Paul Weller) Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Donny Hathaway - Live Hva som gjør det så bra ? Fordi det ikke bare blir et "best of" album som så mange andre live-plater. På dette albumet er publikummet så med i fremførelsen og bidrar i stor grad til gjennomføringen. På en låt tar de rett og slett over kommandoen, og det høres bra ut. I tillegg er alle i bandet så på en jamme-groove at flere av låtene blir utviklet langt hinsides sine opprinnelige versjoner og blir mer funky og mer medrivende enn de noen gang var før eller siden. Dette albumet er rett og slett et must for alle som liker et godt live-album (and then some!) Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 "Pulse" med Rosa Floyd. Opplevde konserten på Valle Hovin. Bringer frem mange gode (gåsehud)minner når jeg ser den.(kun på vhs dessverre) Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Children Of Bodom - Tokyo Warhearts Lenke til kommentar
T.L Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Har hørt veldig få livealbum, men "how the west was won" av Led Zeppelin er jo utrolig bra. Faktisk bedre enn det de gjorde i studio, imo. Ett av mine favoritt-album, live eller ikke. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Tror ikke denne er gitt ut på skive, men tar med denne likevel: Pink Floyd-Live at Pompeii. Det er vel egentlig en live film, men jeg synes den er fasinerende! Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 U2 - Slane castle Lenke til kommentar
Hisoka Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Iron Maiden - Live After Death (1985) Beste livalbumet en kan få tak i, lyden er helt spesiell på dette albumet. Verdt å sjekke ut. Burde ikke denne vært postet under musikk? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Jeg har 4 live album, og 3 av de er DVDer. Passer vel begge steder.. Samme situasjon med soundtracks... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 The Corrs - MTV Unplugged (The Corrs - VH1 Live in Dublin 2002 er ikke dårlig den heller!) Metallica - S&M Nirvana - MTV Unplugged Aha - How can I sleep with your voice in my head. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 rock in rio Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 den metallica konserten med orkesteret fra san f. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Kan jo også nevne "Rammstein - Live aus Berlin" Ja det ultimate.. Live Aus Berlin (limited 2 disc) og Du riechst so gut på meget høyt volum. Konsert følelse deluxe Lenke til kommentar
phax Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 den beste live plata er jo selvsagt laget av verdens beste live band, The Roots! (de er best innafor hiphop sjangeren hvertfall, det kan ingen nekte på.) så da blir den beste plata: The Roots Come Alive ellers har jeg også litt sansen for lauryn hill - MTV unplugged.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå