Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

På tide å gå videre?

Anbefalte innlegg

min tidligere kjæreste gjorde det slutt med meg for en måned siden og jeg vet dette egentlig ikke er særlig lenge. Jeg er akkurat like nedenfor nå som jeg var dag 1 og jeg vet mange sier dette vil gå over, hvilket jeg vet.

Jeg har folk som er interesserte i meg og som jeg selv er tildels interessert i. Noen hinter til at de vil ha ett enkelt ligg, andre viser at de er mer interessert i noe langvarig.

Jeg er ikke typen som ligger rundt, jeg ligger bare med folk jeg bryr meg om. Men problemet er det at jeg står bom fast og jeg kommer meg ikke videre og aner ikke hva jeg skal gjøre.

Burde jeg ta ett av tilbudene og se hvordan det går, eller burde jeg fortsette som nå og være deppet mens jeg er med venner osv, og sqtse på at det bedrer seg?

Anonymous poster hash: f6931...635

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er nok ingen god idè å ta imot råd angående det på et forum. Gjør det du føler passer best for deg. For noen hjelper det å deppe litt samtidig som man prøver å fortsette med dagligdagse ting så mye som mulig, for andre hjelper det å få seg en kjøttbit.

Lenke til kommentar

Det finnes knapt en verre følelse enn kjærlighetssorg. Jeg kunne aldri akseptert å gå rundt å være deppa, knust og ødelagt og bare ventet på at det skulle gå over. At alt skulle bli bra. Jeg ville kjempet for å finne lykke igjen. 

Det handler om å akseptere sorg, men ikke henge seg opp i det. Leve videre. Jeg anbefaler deg å ta sjansen med en av dine beundrere. Ny kjærlighet kan lege gamle sår.

På tide å gå videre. 

Lenke til kommentar

Det er nok ingen god idè å ta imot råd angående det på et forum. Gjør det du føler passer best for deg. For noen hjelper det å deppe litt samtidig som man prøver å fortsette med dagligdagse ting så mye som mulig, for andre hjelper det å få seg en kjøttbit.

Jo det er nå sant.. Ser nå bare etter idéer som høres nogenlunde logiske ut.. får se hva jeg gjør -_-

Anonymous poster hash: f6931...635

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...