haldorsen1 Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Hei! Jeg skal sette opp et hjemmekinoanlegg bestående av en Blu-rayspiller, TV, hjemmekinoreceiver og høyttalere. Jeg ser på et oppsett til rundt 30000-40000 kroner. Noen her som kan hjelpe? Jeg trenger begrunnelser for de eventuelle valgene. Takk på forhånd. Lenke til kommentar
TGB Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Anbefaler deg å sende forespørsel til de diverse butikker (som hifiklubben og lignende) og be dem sette opp alternativer til deg. 30.000-40.000 er ikke veldig mye i denne sammenhengen. Skal man ha en veldig bra TV vil den ta hele budsjettet alene Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Det spørs vel hvor audiofilt en skal ha det. Uansett vil den summen få han i gang med noe som kan oppdateres med tiden. På min surround forsterker kan man bytte ut HDMI-modulen. Det er veldig greit med tanke på fremtidige standarder innen HDMI. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 (endret) Det spørs vel hvor audiofilt en skal ha det. Uansett vil den summen få han i gang med noe som kan oppdateres med tiden. På min surround forsterker kan man bytte ut HDMI-modulen. Det er veldig greit med tanke på fremtidige standarder innen HDMI. NAD har gjort en veldig bra ting der. Men var å kikket på den for en for en stund siden, og kom til å tenke på. Greier NAD å oppdatere sine forsterkere til Dolby Atmos og DTS X ved bare å bytte HDMI modulen? Sitter selve DSP brikken på kortet eller inne i selve receiveren? Hvis ikke så er de jo allerede utdatert. EDIT: Fant til slutt at NAD jobber med en Atmos MDC modul til M17, så det er bra. Endret 8. desember 2015 av AndersT2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå