linohano93 Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Hei. Jeg kunne tenkt meg å få tak i Fullmetal Alchemist spill til PS2, men ser ikke at det er å få tak i i Norge. Er det noen som vet om det vil funke hvis jeg bestiller dette spillet fra Ebay av en japansk selger? Eller er det noen som vet om det finnes til PS3? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Ifølge wikipedia har PS2 regionsperre. PS3 har ikke det, men jeg fant ingen spill til den. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Du må ha japansk PS2 for å spille japanske spill, desverre. Så det er ingen løsning. Last ned PCSX2 emulatoren til PC, og finn spillet som ISO på en eller annen nettside. Så kan du spille det på PC'n og late som det er PS2. 1 Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Funker ps2 emulator bra? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 (endret) Funker ypperlig. Trenger ikke konfigurere noe som helst. Plug n play så og si. Best om du har en x360-pad ellerno ps3/4 pad kobla til pcn såklart. Blir mange knapper. Har spilt masse ps2 classics med PCSX2 Endret 3. desember 2015 av Bytex 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå